Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nr 2 og tar dette svangerskapt så lungt sammenlignet med første.. 😅 De siste 2-3 dagene så føler jeg på samme sommerfugl-følelse som jeg hadde meg førstemann i uke 18-20. Kan det virkelig være liv jeg kjenner så tidlig?😱

Anonymkode: 4ade0...a73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke helt umulig :) jeg kjente liv uke 14+4 med nummer to. 

Anonymkode: 2e522...e96

Skrevet

Ja, jeg vil tro det er mulig. Du vet jo hvordan det kjennes denne gangen, og nå har fosteret begynt å bevege seg mye der inne selv om det er bittelite og de fleste ikke vil kjenne det. 

Jeg kjente liv med sikkerhet 16+0 med nr. 1 og 15+6 med nr. to. Men da kjente jeg det i hånda utenpå magen også. De aller tidligste bevegelsene, som beskrives som sommerfuglvinger, fiskehaler etc., klarer jeg ikke å skille fra andre bevegelser i magen/tarmene, det har vært små dult når jeg har kunnet si at det er fosteret jeg kjenner. Men jeg har hørt og lest flere beskrive det som deg :)  

Anonymkode: 3c0f2...9be

Skrevet

Jeg trodde ikke det før jeg ventet nr 2 selv. Kjente da de sommerfuglfølelsene første gang 12+6. Avfeide det, men det fortsatte hver dag og ble sterkere etter hvert. Kjente de første bevegelsene 16+0 med første. 

Anonymkode: bcf5e...a78

Skrevet

Helt mulig. Med andremann begynte jeg å kjenne det i uke ti. Synes det var veldig tidlig og var skeptisk til hva jeg selv følte. Men fikk det bekreftet på UL i uke 11 at det faktisk var han jeg følte. For hver gang han beveget seg på UL bildet, så kjente jeg den følelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...