AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg er gravid med nr 2 og tar dette svangerskapt så lungt sammenlignet med første.. 😅 De siste 2-3 dagene så føler jeg på samme sommerfugl-følelse som jeg hadde meg førstemann i uke 18-20. Kan det virkelig være liv jeg kjenner så tidlig?😱 Anonymkode: 4ade0...a73
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #2 Skrevet 21. oktober 2019 Det er vel ikke helt umulig jeg kjente liv uke 14+4 med nummer to. Anonymkode: 2e522...e96
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 Ja, jeg vil tro det er mulig. Du vet jo hvordan det kjennes denne gangen, og nå har fosteret begynt å bevege seg mye der inne selv om det er bittelite og de fleste ikke vil kjenne det. Jeg kjente liv med sikkerhet 16+0 med nr. 1 og 15+6 med nr. to. Men da kjente jeg det i hånda utenpå magen også. De aller tidligste bevegelsene, som beskrives som sommerfuglvinger, fiskehaler etc., klarer jeg ikke å skille fra andre bevegelser i magen/tarmene, det har vært små dult når jeg har kunnet si at det er fosteret jeg kjenner. Men jeg har hørt og lest flere beskrive det som deg Anonymkode: 3c0f2...9be
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #4 Skrevet 22. oktober 2019 Jeg trodde ikke det før jeg ventet nr 2 selv. Kjente da de sommerfuglfølelsene første gang 12+6. Avfeide det, men det fortsatte hver dag og ble sterkere etter hvert. Kjente de første bevegelsene 16+0 med første. Anonymkode: bcf5e...a78
Jadzia Skrevet 22. oktober 2019 #5 Skrevet 22. oktober 2019 Helt mulig. Med andremann begynte jeg å kjenne det i uke ti. Synes det var veldig tidlig og var skeptisk til hva jeg selv følte. Men fikk det bekreftet på UL i uke 11 at det faktisk var han jeg følte. For hver gang han beveget seg på UL bildet, så kjente jeg den følelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå