AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Skrevet 21. oktober 2019 Hei! Jeg ønsker meg glass, krus og frokosttallerkener med et koselig julemotiv på. Jeg ønsker ikke å kjøpe noe som er veldig dyrt, da det skal kunne brukes til "hverdags" i jula - av unger osv. Men samtidig må det tåle litt. Noen som har noen gode tips? Anonymkode: 13dd3...748
Zienna Skrevet 21. oktober 2019 #2 Skrevet 21. oktober 2019 Sjekk på finn.no. Der finnes det mange juleservicer til salgs. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 Nille og Europris har rimelige juleserviser (det heter servise, - service er noe annet 😉) Anonymkode: f28a8...0ad 9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #4 Skrevet 22. oktober 2019 Gå på en bruktbutikk. Juleserviser blir aldri brukt, så det du finner der er som nytt. Og så tåler det en støyt, ulikt det som selges nytt på nille og andre butikker som lever av å selge søppel (og som utvilsomt et sted i prosessen innebærer arbeidskraft, gjerne barn, behandlet meget etisk ugreit) Anonymkode: 9e01b...f6b 3
GjestSiden2006 Skrevet 26. oktober 2019 #5 Skrevet 26. oktober 2019 Rema 1000 pleier å ha nærmere jul. Men det er ikke god kvalitet, litt tynt, om du forstår. Skaller av ved bitte lite uhell. Fikk av mamma en gang. Gikk i søpla etter at to tallerkner fikk avskalling da jeg bommet på kjøkkenhylla å traff kanten kjapt i det jeg satte de i kjøkkenhyllen etter oppvaskmaskin. Og ene hanken på koppen falt av ved at jeg mistet den i vasken fra oppvasksbenken da jeg vasket litt kjapt over oppvasksbenken og kom borti koppen. Slike små episoder mener jeg et service skal tåle. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 På 22.10.2019 den 11.18, AnonymBruker skrev: Gå på en bruktbutikk. Juleserviser blir aldri brukt, så det du finner der er som nytt. Og så tåler det en støyt, ulikt det som selges nytt på nille og andre butikker som lever av å selge søppel (og som utvilsomt et sted i prosessen innebærer arbeidskraft, gjerne barn, behandlet meget etisk ugreit) Anonymkode: 9e01b...f6b De fleste bruktbutikkene samler opp juletingene og har disse til salgs i ukene før jul. Fretex var jeg nylig innom og der var ustillingen i salgshyllene klar, men avsperret. Salget starter 1.11. Og da er det første mann/kvinne til hyllene og kassa. Anonymkode: 752c7...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå