Gå til innhold

Hvorfor ser folk på programmer som Skal vi danse, Senkveld, Farmen osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de ikke Netflix eller lignende? 

Leser de ikke bøker, lydbøker

podcaster?

Verden har endret seg dette er ikke 2005! Greit nok at mange mennesker ikke orker p lese bøker. Men hvorfor kaste bort tid tom utdatert underholding når det er så mye kult tilgjengelig?

Bare lufter tankene mine😄.

Anonymkode: a74da...acb

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi folk er forskjellige?

Anonymkode: 62f71...302

• Liker 1
Skrevet

Fordi de liker det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har faktisk lagt merke til en del TV-seere som følger med på for eksempel "Farmen" eller "71 grader Nord" og deretter kommer de hit til Kvinneguiden-forumet for å sutre over at disse TV-programmene viss nok er GØRR kjedelige hele tiden!

Anonymkode: 5e64f...639

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de ikke Netflix eller lignende? 

Leser de ikke bøker, lydbøker

podcaster?

Verden har endret seg dette er ikke 2005! Greit nok at mange mennesker ikke orker p lese bøker. Men hvorfor kaste bort tid tom utdatert underholding når det er så mye kult tilgjengelig?

Bare lufter tankene mine😄.

Anonymkode: a74da...acb

Hvorfor er ikke alle lik som meg og syns det samme som meg. Siden jeg vet best og "bare lufter tankene" litt. Noe så dumt. 

Og det går ikke an å gjøre begge deler da? Lese bøker og se på farmen? Eller er det ikke mulig i din verden? 

Anonymkode: 32eed...26f

• Liker 3
Skrevet

Av disse ser jeg bare Farmen, ellers er Senkveld og slikt helt uaktuelt, kjedelige greier rett og slett.😴Men jeg leser bøker "hele tiden".

Anonymkode: 786f0...c7d

Skrevet

News flash! :lete:

Enkelte liker disse programmene, og dermed så ser de på disse. :hakeslepp:

• Liker 1
Skrevet

Moren min synes det er spennende å følge med på hvem som ryker/hvem som er flinkest/hun liker å heie eller stemme på de hun liker personligheten til eller synes har gjort en bra jobb. Hun savner å se disse programmene når hun er på besøk hos meg (jeg har ikke TV-abonnement). Man følger jo ikke slike konkurranser live på Netflix/HBO.

Er vel helt legitimt å følge noe live og å bli investert i deltakerne? Selv blir jeg ikke investert, men skjønner greia liksom (ikke for senkveld, men for skal vi danse, idol, the voice og andre konkurranser).

Anonymkode: 520b6...73a

Skrevet

Jeg tenker ofte det samme. Hva i alle dager er det som får folk til å engasjere seg så voldsomt i dette? Men mange mennesker er jo litt "enkle" av seg, og evner ikke å se overfladiskheten i disse programmene, virker det som. Selv gikk jeg lei av alle disse programmene etter andre eller tredje sesongen. Da var jeg mettet. Men så har det fortsatt og fortsatt, år etter år. Jeg er drittlei av at nesten alt som går på tv i dag handler om intriger, konkurranse og utstemming! 

Anonymkode: e8ea6...654

• Liker 6
Skrevet

Vet du, TS, folk er forskjellige. Du vil garantert finne mange som synes binging av Netflix-serier er ganske hjernedødt det også. :) 

Skrevet

Lurer jeg også på. Klarer ikke sånt ræl. Men vi er forskjellige. Selv foretrekker jeg Netflix, HBO, YouTube og podkaster. 

Anonymkode: 14c0a...b6e

• Liker 4
Skrevet

Helt enig med ts. Jeg er drittlei alt som går på tv. Og det bare fortsetter, år etter år etter år etter år.... Når jeg er hjemme, så ser bare på filmer, serier og leser bøker. 

Anonymkode: 7f5d0...cc7

• Liker 3
Skrevet

Ja takk begge deler sier jeg. 

Utrolig hva folk kan spørre om her på KG. Folk er forskjellig vel og liker forskjellig underholdning. Det er og forskjell på hva en 16 åring og hva en 50 åring liker å se på. Jeg ser på Netflix, leser bøker OG ser på farmen. Av og til Senkveld. Av og til skal vi danse.  Jeg er 41. 

Anonymkode: bfda8...94b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med ts. Jeg er drittlei alt som går på tv. Og det bare fortsetter, år etter år etter år etter år.... Når jeg er hjemme, så ser bare på filmer, serier og leser bøker. 

Anonymkode: 7f5d0...cc7

Det eneste «nye» de klarer å finne på, er at enda en ny blogger/instakjendis  skal få sitt eget program. 

Anonymkode: 14c0a...b6e

• Liker 3
Skrevet

Vil bare legge til at det kunne vært på sin plass om kanalene fornyet underholdningsprogrammene litt, men jeg liker å se litt annet enn bare film og serier fra Netflix.

Anonymkode: bfda8...94b

• Liker 1
Skrevet

Søppel tv, samme som å se på dumme serier.

Anonymkode: 22156...bb3

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...