Gjest #Rasshøl Skrevet 22. oktober 2019 #21 Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Jeg betaler for hele året, hver juni. Betaler rundt 15000,- Jeg leier leilighet, så har kun innbo- reise- og sykeforsikring. Det blir 1250,- i mnd. Endret 22. oktober 2019 av #Rasshøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. oktober 2019 #22 Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Jeg har ikke bil, så ingen bilforsikring her. Er uføretrygdet, med en forsikringsutbetaling hver mnd i tillegg til NAV uføretrygden, altså en forsikring jeg hadde via fagforeningen mens jeg var i jobb. Hadde jeg vært i jobb nå, hadde jeg hatt uføreforsikring i tillegg til nedenforstående forsikringer. Jeg har en hund, som er forsikret. Det er dyrt å forsikre hunder, koster i snitt 416,- i mnd (får faktura to ganger i året) Innboforsikring 165,- (gikk nylig opp fra 149,-) Bygg- eller husforsikring har jeg ikke, da jeg bor i blokk og bygget er forsikret gjennom borettslaget. Forsikring på sønnen er det eks-mannen min som har, så der har jeg ikke oversikt over beløp. 165 + 416 = 581 kr i forsikringer i måneden Endret 22. oktober 2019 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. oktober 2019 #23 Del Skrevet 22. oktober 2019 14 timer siden, feebee skrev: Ingen verdens ting. Eier ikke noe det er verdt å forsikre. Deg selv? Er du i arbeid bør du sikre deg gjennom en uføre- og ulykkesforsikring. Blir du syk, kommer du ut for en ulykke etc, noe som gjør at du ikke kan jobbe lenger. Da er uføreforsikringen god å ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feebee Skrevet 22. oktober 2019 #24 Del Skrevet 22. oktober 2019 21 minutter siden, Million said: Deg selv? Er du i arbeid bør du sikre deg gjennom en uføre- og ulykkesforsikring. Blir du syk, kommer du ut for en ulykke etc, noe som gjør at du ikke kan jobbe lenger. Da er uføreforsikringen god å ha! Har passiv inntekt som jeg kan leve av hvis jeg er litt forsiktig med utgiftene, så føler ikke at uføreforsikring er nødvendig. Da vil jeg heller spare de pengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DavinaWin Skrevet 22. oktober 2019 #25 Del Skrevet 22. oktober 2019 Jeg er bare meg selv og hunden. Har reiseforsikring, forsikring på hund og på 1 bil. Betaler 1600kr og synes det er veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #26 Del Skrevet 22. oktober 2019 En plass mellom 5 og 6000kr. Da har vi forsikret følgende: hus 2 biler som brukes daglig og 1 veteran henger atv hund hest gjeldsforsikring på 2 mill på 2 voksne barneforsikring 2 barn kritisk sykdom på 1 mill på 2 voksne ulykkesforsikring 2 voksne Anonymkode: 7b67d...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #27 Del Skrevet 22. oktober 2019 Ca 1900kr. Bil -topp kasko, en toppdekning barneforsikring, en alvorlig sykdomsforsikring og en livsforsikring. Husforsikring inkludert i fellesutgifter og innbo via jobben Anonymkode: 0191e...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #28 Del Skrevet 22. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ca 1900kr. Bil -topp kasko, en toppdekning barneforsikring, en alvorlig sykdomsforsikring og en livsforsikring. Husforsikring inkludert i fellesutgifter og innbo via jobben Anonymkode: 0191e...81f Og reiseforsikring for tre personer. Anonymkode: 0191e...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #29 Del Skrevet 22. oktober 2019 Syns vi betaler mye også! Vi betaler rundt 2500 kr bare i personforsikringer - dvs barneforsikring på 2 barn, 2 uføre forsikringer samt 2 livsforsikring. Der uføreforsikringene utgjør mye.. I tillegg betaler vi også rundt 2500 kr i skadeforsikringer - hus, 1 bil, reise, 1 relativt stor båt og to hunder Anonymkode: 3e0ee...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #30 Del Skrevet 23. oktober 2019 Ca 2300 kr Hus og innbo 2 biler ink veiavgift 1 barneforsikring Anonymkode: 2b169...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 23. oktober 2019 #31 Del Skrevet 23. oktober 2019 Vi bruker ca 2500, men jeg har halv pris. Betaler for hus, 2 biler, hund, innbo, 2 barn og person på 2 voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå