AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Del Skrevet 21. oktober 2019 Føler håret mitt knekker og fliser seg uansett.. Har prøvd Redken og Bjørn Axen sine. Anonymkode: 66ea0...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #2 Del Skrevet 21. oktober 2019 Eneste som funker er og ikke føne Anonymkode: 5ef4b...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #3 Del Skrevet 21. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Føler håret mitt knekker og fliser seg uansett.. Har prøvd Redken og Bjørn Axen sine. Anonymkode: 66ea0...acb Tror det bare er tull. Men vet ikke. Føler bare ikke at det gir mening, 100 grader er 100 grader og skader håret innenfra. Produkter virker bare utenpå håret. Anonymkode: 31590...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 29. oktober 2019 #4 Del Skrevet 29. oktober 2019 Jeg synes håret uansett får en finere finish, det blir litt stivere, om det gir mening. Det henger som om det er tyngre enn når jeg ikke bruker varmebeskyttende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #5 Del Skrevet 29. oktober 2019 Nei. Velger å lufttørke det halvveis. Så føne med medium til lav temperatur. Bruker jeg rundbørste trenger jeg ikke rettetang. Og de få gangene jeg bruker krølltang er ikke nok til å skade håret. Anonymkode: 8bc04...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå