AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Skrevet 21. oktober 2019 Hei! Nå har det seg sann at jeg har nettopp startet en nettbutikk som skal åpnes straks jeg skal sende worlwide for å få sjangsen for å selge bedre, men ang dette med frakt jeg har sjekket mybring,posten, dhl osv og alle gir meg en pris på over 400kr per pakke!! det er jo helt sykt, når jeg bestiller pakke fra utlandet betaler jeg max 100kr i frakt til norge noen som har peiling på dette? Er Norge bare et svindyrt land eller hvordan skal jeg sende pakker til utlandet uten å skremme kunden vekk med fraktkostnader? Anonymkode: 980c1...a6c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #2 Skrevet 21. oktober 2019 Norge er et svindyrt land... Avhengig av hva du selger så burde du flytte produksjonen til et annet sted. For eksempel et lavkost-land innenfor EU dersom du har tenkt å selge mest i Europa. Anonymkode: cb420...2a5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #3 Skrevet 21. oktober 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norge er et svindyrt land... Avhengig av hva du selger så burde du flytte produksjonen til et annet sted. For eksempel et lavkost-land innenfor EU dersom du har tenkt å selge mest i Europa. Anonymkode: cb420...2a5 Problemet er at jeg kjøper klær fra Kina og så screen printer jeg de selv hjemme..så det blir litt vanskelig😅 Anonymkode: 980c1...a6c
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #4 Skrevet 22. oktober 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at jeg kjøper klær fra Kina og så screen printer jeg de selv hjemme..så det blir litt vanskelig😅 Anonymkode: 980c1...a6c Hvordan tenkte du at dette skulle bli lønnsomt...? Anonymkode: 2bc09...e76
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #5 Skrevet 22. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tenkte du at dette skulle bli lønnsomt...? Anonymkode: 2bc09...e76 Nei si det🤷🏼♀️ Er vel på den måten alle andre nettbutikker gjør det Anonymkode: 980c1...a6c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei si det🤷🏼♀️ Er vel på den måten alle andre nettbutikker gjør det Anonymkode: 980c1...a6c nei det er ikke på den måten alle andre gjør det. å sende fra norge er svindyrt Anonymkode: 0e38e...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå