Gå til innhold

Hvilken kroppsdel er du mest fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for moro! (føler jeg må si det, siden alle på internet tar ting så seriøst) 

Selv er jeg ganske så fornøyd med bena mine de er muskuløse og sterke 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med hjerne som fungerer tålig bra, øyne som er blå, hjerte som pumper 160 ml blod pr hjerteslag som er ganske bra, og penis.

Ellers er det meste annet lite å samle på 😅

Skrevet

Hjernen.

Anonymkode: 823e9...3ae

Gjest ByeByeLove
Skrevet
2 hours ago, SinEater said:

Bare for moro! (føler jeg må si det, siden alle på internet tar ting så seriøst) 

Er det lov å skrive det her, da?

Skrevet

Er fornøyd med alt. Fått mest komplimenter for rumpa, den var ganske berømt i lokalmiljøet. 

Anonymkode: a3217...66a

Skrevet

Misfornøyd med det aller meste, men glad jeg i hvert fall har helsa. 

Anonymkode: ef561...084

• Liker 1
Skrevet

Ansiktet - slik det er nå. og håret. Hadde en flott kropp som jeg desverre har kastet bort.. det eneste jeg ikke er fornøyd med fra naturen sin side er føttene (kunne hatt søtere føtter) og hår på kroppen, altså legger osv :p

Anonymkode: 10c3e...9b0

Gjest Paramount
Skrevet

Godt fornøyd med å ha ei fast rumpe som ikke er preget av tyngdekraften. Ellers har jeg lært av kg at sterke senete armer, med synlige blodårer er bra å ha ;), så da kommer det også på lista.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er fornøyd med alt. Fått mest komplimenter for rumpa, den var ganske berømt i lokalmiljøet. 

Anonymkode: a3217...66a

Er enda vanskelig å glemme den lokale sprettrumpa. Brukes enda som runkemateriale.😂😍

Anonymkode: 0b77d...0bd

Skrevet
15 timer siden, Kognosøren skrev:

Er det lov å skrive det her, da?

Du får ringe internet politiet så får vi høre hva de sier? 

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, SinEater skrev:

Selv er jeg fornøyd med at vaginaen min fremdeles ser ut som den gjorde for 10 år siden, uten digre flaggermus vinger 🙂 

Anonymkode: e03f7...cf5

• Liker 1
Skrevet

Klarer ikke vurdere min egen kropp. Den er liksom bare et redskap hjernen min bruker, der jeg er fornøyd om kroppen virker som den skal og svært misførnøyd når det skrangler i karosseriet.

Anonymkode: 29534...768

Skrevet

Fitten! For den gir meg mest glede! Tenk så kjedelig livet mitt hadde vært uten den 😂

Anonymkode: d4b2e...826

• Liker 1
Skrevet

Samme her. Fitta! 😁 

Anonymkode: 5adac...001

• Liker 1
Skrevet

Magen min! 😊 Flat og akkurat passe synlige abs. Også fornøyd med ansiktet og rumpa 🙊

Anonymkode: 3a748...5af

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ansiktet - slik det er nå. og håret. Hadde en flott kropp som jeg desverre har kastet bort.. det eneste jeg ikke er fornøyd med fra naturen sin side er føttene (kunne hatt søtere føtter) og hår på kroppen, altså legger osv 😛

Anonymkode: 10c3e...9b0

Du kan fortsatt bli så fin i kroppen du ønsker å bli, selv om det kan være hardt å sette i gang 😃

Skrevet

Øynene her og. Og så er jeg en av de heldige som kan si jeg er veldig fornøyd med penisen. Om andre synes det samme er en annen sak, men selv er jeg ihvertfall tilfreds😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...