Gå til innhold

Kan jeg reklamere på disse skoene? (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte disse skoene 2 dager før vi reiste på sommerferie i fellesferien. De er solgt som tursko med membran (ikke gore tex eller et veldig dyrt merke) og er brukt av en gutt på 9 år. Han har også hatt et annet par han har brukt i sommer, men disse har stort sett vært hovedskoene.

De har altså blitt brukt i 3,5 mnd ca og ser slik ut nå. Er dette normalt å forvente eller kan jeg reklamere? 

Screenshot_20191021_173448.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville forventet at de varte lengre, men det ser jo ut som han har brukt dem hardt da... sannsynligvis har han brukt skoene som sykkelbremser (kjent fenomen her i huset ihverfall). 

Tror ikke du kommer noen vei med dette. 

• Liker 3
Skrevet

Slike sko var ganske vanlig etter kort tid hos mine gutter. De misbrukte skoene sine vil jeg nesten si.

Tror neppe du kommer noen vei med å reklamere.

• Liker 1
Skrevet

Niåringer er mestere til å slite ut sko. De er aktive og ofte uforsiktige, og dessuten store og sterke nok til at skoen utsettes for ganske store krefter og påkjennelser i løpet av en vanlig dag. :) Tviler egentlig på at du har en sak. 

Anonymkode: aa5e6...352

• Liker 2
Skrevet

Ja, vet at han sikkert bruker de hardt. Han er jo mye ute og leker 😊 Hadde vel kanskje forventet at de var mer slitesterke, men det er vel sånn det er i den alderen 😄

Skrevet
18 minutter siden, addict skrev:

Jeg kjøpte disse skoene 2 dager før vi reiste på sommerferie i fellesferien. De er solgt som tursko med membran (ikke gore tex eller et veldig dyrt merke) og er brukt av en gutt på 9 år. Han har også hatt et annet par han har brukt i sommer, men disse har stort sett vært hovedskoene.

De har altså blitt brukt i 3,5 mnd ca og ser slik ut nå. Er dette normalt å forvente eller kan jeg reklamere? 

Screenshot_20191021_173448.jpg

Måten skoen er slitt på så ser det ut til at dne er brukt som "brems" til sykkel eller sparkesykkel, så den kommer du ikke langt med etter 3,5 måned. Hadde det vart 1-2 uker, men ikke etter 3,5 måned, det er en sesong. Og de fleste aktive barn på den alderen har vel ikke skoene sine lenger enn det. 

Anonymkode: aa2a1...15b

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Måten skoen er slitt på så ser det ut til at dne er brukt som "brems" til sykkel eller sparkesykkel, så den kommer du ikke langt med etter 3,5 måned. Hadde det vart 1-2 uker, men ikke etter 3,5 måned, det er en sesong. Og de fleste aktive barn på den alderen har vel ikke skoene sine lenger enn det. 

Anonymkode: aa2a1...15b

Haha ja det er godt mulig han har gjort det 😄 Har ikke opplevd av han har slitt ut sko så fort bare, men han har vært veldig mye ute denne sommeren og høsten 🥰 Også fikk han seg bmx for ikke lenge siden så mulig det har bidratt ja 😄 

Kjøpte vintersko i helga da, så på tide å bytte nå uansett 😄

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, addict skrev:

Haha ja det er godt mulig han har gjort det 😄 Har ikke opplevd av han har slitt ut sko så fort bare, men han har vært veldig mye ute denne sommeren og høsten 🥰 Også fikk han seg bmx for ikke lenge siden så mulig det har bidratt ja 😄 

Kjøpte vintersko i helga da, så på tide å bytte nå uansett 😄

Aha! Der er nok forklaringen, ja. 😂  Høres som du har en sunn, aktiv gutt! Da må man bare regne med litt skobudsjett. 😍

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aha! Der er nok forklaringen, ja. 😂  Høres som du har en sunn, aktiv gutt! Da må man bare regne med litt skobudsjett. 😍

Ja han storkoser seg, så de pengene er absolutt verdt det! Er min første 9-åring da, så ikke så lett å vite hva som er vanlig bestandig 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...