AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg ønsker meg en god, men ikke altfor dyr radio. Maks kr 2000,-. Den må ha god lyd, være enkel i bruk, gjerne med fjernkontroll og pen å se på (skal stå i stuen). Noen tips? Anonymkode: 81833...ee2
TheGirlWhoWaited Skrevet 21. oktober 2019 #2 Skrevet 21. oktober 2019 Kjøp deg en blurtooth-høytaler i stedet, og bruk telefonen din. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #3 Skrevet 21. oktober 2019 Hvis du først skal bruke 2000 kjøper du en sonoshøytaler. Eller tilsvarende. Da kan du spille all musikk i hele verden fra telefonen din. Også enhver norsk radiostasjon. Med bedre lyd en noen radio kan gi. Anonymkode: a4917...11a 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #4 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg er veidig fornøyd med Radionette Duett. Den har god lyd, er lett å betjene og pen å se på. Hvis du har tid til å vente på neste tilbud så kan du få den for under 2000. Jeg kjøpte den til 1400 på elkjøp i mars tror jeg det var. https://www.lydogbilde.no/test/hi-fi/dab-radioer-2/radionette-duett Anonymkode: 560fc...cbd
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #5 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg har Pinell Supersound og er storfornøyd, kjempe bra lyd, internettradio, DAB og den kan spille av musikk fra pc. Er utviklet i Norge. http://pinell.no/no/produkter/pinell-supersound-ii/ Anonymkode: 95dd1...c43 1
tdm900 Skrevet 21. oktober 2019 #6 Skrevet 21. oktober 2019 Støtte opp om Pinell, har en slik selv og den er knallgod. God lyd har den også.
Perelandra Skrevet 21. oktober 2019 #7 Skrevet 21. oktober 2019 Tenker det samme som brukerne i innlegg #2 og #3. Selv hører jeg bare via nettradio. Da har jeg tilgang til mange flere kanaler, og kan høre radioprogramene når det passer meg uavhengig av sendeskjema. 1
Gjest ByeByeLove Skrevet 21. oktober 2019 #8 Skrevet 21. oktober 2019 https://www.ikea.com/no/no/p/symfonisk-tradlos-bordlampehoyttaler-svart-10357589/ Jeg skal ha et par slike fra IKEA og Sonos på soverommet mitt. Selvfølgelig med flerfarget lys.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #10 Skrevet 21. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker meg en god, men ikke altfor dyr radio. Maks kr 2000,-. Den må ha god lyd, være enkel i bruk, gjerne med fjernkontroll og pen å se på (skal stå i stuen). Noen tips? Anonymkode: 81833...ee2 Hvem gjør noe like dumt som jeg gjorde for noen år siden? Gikk og kjøpte en dyr DAB+ radio, for så å oppdage at mobilen og en god høytaler er en mye bedre løsning! Radioen er pen den, der den står og samler støv. Anonymkode: 5d238...67e 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #12 Skrevet 22. oktober 2019 Anbefaler pinell supersound. DAB+, 20 000 internettkanaler, Spotify connect m.m. Fjernkontroll, og den ser pen ut. Jeg syns det er veldig godt å slippe å måtte forholde meg til å bruke mobilen. Har høytalerløsning på et annet sted i huset, men det blir sjeldent brukt. Anonymkode: 1fbbf...bf2
newman01 Skrevet 22. oktober 2019 #13 Skrevet 22. oktober 2019 Sonos by IKEA er vel blant de beste løsningene idag, ihvertfall prismessig. Alternativt Sonos One, som støtter Siri, Google Assistent og Alexa. Hadde aldri noensinne vurdert en DAB-ting idag. Makan til tulleprodukt
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 22. oktober 2019 #14 Skrevet 22. oktober 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har Pinell Supersound og er storfornøyd, kjempe bra lyd, internettradio, DAB og den kan spille av musikk fra pc. Er utviklet i Norge. http://pinell.no/no/produkter/pinell-supersound-ii/ Anonymkode: 95dd1...c43 Anbefaler ikke denne og den har absolutt ikke god lyd. Pinell Supersound har forøvrig slitt med mange feil på denne modellen. Jeg vil anbefale deg denne fra Hifiklubben. Stikk innom hifi klubben og hør på den, så forstår du hva jeg mener. Du kan også få den med internett radio om du bruker en tusen lapp mer. (Internett radio er ikke noe som jeg finner verdi i å bruke, unødvendig spør du meg)
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #15 Skrevet 22. oktober 2019 Føler meg litt "gammel", men må innrømme at jeg ikke har noen "musikk apper". Jeg vil bare ha en god, gammeldags radio og lytte til både nyheter, musikk og andre tilfeldige radioprogrammer. Takker for forslag til ulike radioer. Tar meg en lytterunde før Black Friday-uken begynner Anonymkode: 81833...ee2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #16 Skrevet 22. oktober 2019 23 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev: Anbefaler ikke denne og den har absolutt ikke god lyd. Pinell Supersound har forøvrig slitt med mange feil på denne modellen. Jeg vil anbefale deg denne fra Hifiklubben. Stikk innom hifi klubben og hør på den, så forstår du hva jeg mener. Du kan også få den med internett radio om du bruker en tusen lapp mer. (Internett radio er ikke noe som jeg finner verdi i å bruke, unødvendig spør du meg) Jeg var ikke klar over at Pinell Supersound sliter med feil, men jeg har dårlig erfaring med den radioen. Først hadde jeg en hvor lyset i displayet forsvant nesten med en gang. Den fikk jeg byttet inn. Den neste virket bra i nesten 3 år, men nå har lyset i displayet blitt så svakt at den er vanskelig å bruke. Lyden er ikke så dårlig synes jeg, men Radionette som jeg anbefalte har mye bedre lyd. Så jeg kommer til å bytte den ut med en Radionette neste gang de kommer på tilbud. Internettradio er forøvrig helt fantastisk etter min mening. Det gir jo tilgang til radio og podcasts fra hele verden. Anonymkode: 560fc...cbd
Gent82 Skrevet 22. oktober 2019 #17 Skrevet 22. oktober 2019 45 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev: Anbefaler ikke denne og den har absolutt ikke god lyd. Pinell Supersound har forøvrig slitt med mange feil på denne modellen. Enig. Den har ikke god lyd. Hadde en sånn som nettopp slo seg vrang og klikka. Kunne endelig kaste den ut med god samvittighet 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå