AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg har vært prøver i 3 år nå og har kjent til syklusen min godt. Den siste tiden har jeg vært kvalm siden etter EL forrige måned, dvs at det har vært slik nå i 6 uker og spesielt etter forrige mens som var over for 2 uker siden. Jeg føler meg kvalm, har ikke så god matlyst, blir fort uvel, sjeldent sulten og spiser veldig lite enn vanlig. Veldig merkelig greie egentlig - så det jeg lurer på er om det er andre som også sliter med kvalme etter EL perioden? Det andre jeg lurer på er når har menssmertene deres startet etter EL og til dere får mens? Jeg har hatt sikkelig stikk, vondt i lysken og merkelig ubehag siden fra EL. Har ikke lagt merke til dette de andre månedene/årene vi har prøvd. Da har menssmertene startet noen dager før forventet dato 🤔 Anonymkode: f1ca6...085
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Ville tatt en tur til gynekologen evt for å sjekke at alt ser fint ut. Har selv slitt med kvalme og "menssmerter" fra EL til IKM, og er usikker hva det kommer av.. muligens ekstra var for "symptomer" i dpo land for min del 😅 Anonymkode: 2ddc1...07a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå