Gå til innhold

Stoffsofa pluss små barn😥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har stoff sofa pluss små barn. Trekket på sofaen kan ikke tas av for å vaske. Lurer på om hvordan jeg kan beskytte sofaen min? Finnes det trekk som jeg kan ta på sofaen? Og som kan vaskes i maskin?

Passer veldig på at spising og drikking skjer ved spisebordet...men det er alltid et eller annet med barna som gjør at sofaen blir vanskelig å holde fri for flekker...

Anonymkode: 07bcc...457

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på noe av det samme. Har en gammel slitt ikea sofa med flekker (etter barna, vi vasker trekket men de forsvinner ikke helt). Ønsker oss ny, men det føles som å kaste pengene i do hvis ny sofa ender opp som den vi har. Trekk på sofa hadde vært genialt. Tepper bare sklir til side (eller blir bygget telt med).

Anonymkode: 0009b...4d7

Skrevet

Vi kjøpte skinnsofa da barna var små. Mye mindre mas og kav om flekker, mat osv. Sofaen ble bare bedre og bedre med årene, men ble etterhvert byttet i en lys stoffsofa. Nå er det bare meg her i hjemmet, men merker at jeg noen ganger savner lettheten med skinnsofa.

Anonymkode: 8de1f...ca9

Skrevet

Det finnes impregnering. Men jeg spurte i butikken, Bolia, og den impregnering de hadde, du må holde barn og kjæledyr (katt, hund) vekke fra sofa i helst en døgn etterpå. Da droppa vi det. Men vi har trekk som kan tas av, og godt er det, fordi den måtte vaskes noen ganger. 

Anonymkode: 77fce...67e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...