AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Skrevet 21. oktober 2019 Er sex så viktig egentlig? Leser for mange innlegg her der de fleste kvinner sier at sex er viktig og at de hadde gått fra mannen om han hadde havnet i rullestol og ble lam. 😟😟 Anonymkode: b2cb5...a9c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #2 Skrevet 21. oktober 2019 Har du link til tråden/tråder om rullestol? Anonymkode: 9be2d...ab8 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #3 Skrevet 21. oktober 2019 Vil gjerne se fakta på at de fleste ville forlatt mannen om han havnet i rullestol. Tror du leser og tar til deg det du vil. Anonymkode: 9989c...81b 7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #4 Skrevet 21. oktober 2019 Man kan ha god sex selv om mannen havner i rullestol. Anonymkode: 9fb8d...540 2
Gjest xoshr Skrevet 21. oktober 2019 #5 Skrevet 21. oktober 2019 Om det der er sant så er det veldig rart. Kvinner er forskjellige uansett, noen må ha og noen kan leve fint uten. Jeg personlig synes ikke at sex er så viktig som det blir framstilt noen steder. Ja det er nærhet mellom to mennesker men jeg kunne fint levd uten. Bare fordi mannen min for eksempel havner i rullestol så betyr det ikke at jeg skal gå fra han og ligge med andre. Hadde heller vært der for han og passet på han som mitt eget barn til mitt siste pust. Men å gå fra han bare fordi han havner i rullestol eller blir lam eller whatever og ligge med andre? Aldri i livet
Kim123 Skrevet 21. oktober 2019 #6 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg hadde ikke «forlatt» mannen om han ikke fikk den opp pga en skade. Da hadde jeg gått løs på Kondomeriet. Men om han var frisk og sprek, men null eller nesten ingen sex, så tror jeg faktisk at jeg hadde gått videre. Litt vanskelig å si sikkert, da jeg elsker mannen min, men kan jo se det litt for meg. Sex er viktig. 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #7 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg hadde aldri i verden forlatt min mann dersom han havnet i rullestol og ikke kunne ha sex! Det er nærheten og kjærligheten som er viktig. Man kan fint begjære hverandre, vise at man er tiltrukket av hverandre, kose, kysse, være intime. Det som derimot blir helt annerledes er dersom min mann mistet lysten på meg og rett og slett ikke ville ha sex eller være nær meg. Det er sørgelig og kjipt og ikke noe jeg vil være en del av. Anonymkode: c7520...950 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #8 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg opplever ikke sex som spesielt viktig. Jeg mistenker at jeg er tilnærmet aseksuell. Tilfredsstiller mannen min og stønner litt nå og da for å holde mannen fornøyd. Han vet jeg ikke får orgasme, men jeg har gitt uttrykk for at jeg liker sexen vi har godt likevel. Fordi jeg elsker ham. Anonymkode: d61df...918 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #9 Skrevet 21. oktober 2019 Lamme, og andre i rullestol, har også et sexliv. Ja, sex er viktig, men for meg ikke DET viktigste. Anonymkode: 6e79f...a49
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #10 Skrevet 21. oktober 2019 8 minutter siden, Madde123 skrev: Jeg hadde ikke «forlatt» mannen om han ikke fikk den opp pga en skade. Da hadde jeg gått løs på Kondomeriet. Men om han var frisk og sprek, men null eller nesten ingen sex, så tror jeg faktisk at jeg hadde gått videre. Litt vanskelig å si sikkert, da jeg elsker mannen min, men kan jo se det litt for meg. Sex er viktig. Dette! Det er stor forskjell på en mann som ikke KAN og en mann som ikke VIL. Anonymkode: 9989c...81b 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #11 Skrevet 21. oktober 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er sex så viktig egentlig? Leser for mange innlegg her der de fleste kvinner sier at sex er viktig og at de hadde gått fra mannen om han hadde havnet i rullestol og ble lam. 😟😟 Anonymkode: b2cb5...a9c Så utrolig fordomsfull du er! Hvem sier at mennesker i rullestol ikke kan ha sex? Anonymkode: 210f1...2c5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #12 Skrevet 21. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig fordomsfull du er! Hvem sier at mennesker i rullestol ikke kan ha sex? Anonymkode: 210f1...2c5 Ehm det var nok ikke ment så fordomsfullt som du har tolket det. 🙄 Hvis du tar et steg ut av krenket-modusen din vil du nok se at TS brukte det som et eksempel på en situasjon der mannen blir såpass syk eller skadet at han ikke lengre kan ha sex på en vanlig måte. F.eks at kropp og penis ikke lenger fungerer slik den gjorde før. Var det virkelig så vanskelig å forstå? Anonymkode: c7520...950 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #13 Skrevet 21. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ehm det var nok ikke ment så fordomsfullt som du har tolket det. 🙄 Hvis du tar et steg ut av krenket-modusen din vil du nok se at TS brukte det som et eksempel på en situasjon der mannen blir såpass syk eller skadet at han ikke lengre kan ha sex på en vanlig måte. F.eks at kropp og penis ikke lenger fungerer slik den gjorde før. Var det virkelig så vanskelig å forstå? Anonymkode: c7520...950 Jeg spurte TS. Ikke deg. Anonymkode: 210f1...2c5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #14 Skrevet 21. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ehm det var nok ikke ment så fordomsfullt som du har tolket det. 🙄 Hvis du tar et steg ut av krenket-modusen din vil du nok se at TS brukte det som et eksempel på en situasjon der mannen blir såpass syk eller skadet at han ikke lengre kan ha sex på en vanlig måte. F.eks at kropp og penis ikke lenger fungerer slik den gjorde før. Var det virkelig så vanskelig å forstå? Anonymkode: c7520...950 Riktig det var det jeg mente Anonymkode: b2cb5...a9c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #15 Skrevet 21. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte TS. Ikke deg. Anonymkode: 210f1...2c5 Du vet du kommenterer i et åpent forum ja? Anonymkode: c7520...950 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #16 Skrevet 21. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spurte TS. Ikke deg. Anonymkode: 210f1...2c5 Personen svarte akkurat det jeg skulle svare på uansett, var det jeg mente med hele greia Anonymkode: b2cb5...a9c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #17 Skrevet 21. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Riktig det var det jeg mente Anonymkode: b2cb5...a9c Jeg venter på link til tråder. Anonymkode: 9be2d...ab8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #18 Skrevet 21. oktober 2019 Mange mener nok det. Personlig syns jeg ikke det er viktig. Kan godt leve resten av livet uten. Satte alltid pris på andre ting i et forhold. Vi er forskjellige. Anonymkode: 86307...c8a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #19 Skrevet 21. oktober 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personen svarte akkurat det jeg skulle svare på uansett, var det jeg mente med hele greia Anonymkode: b2cb5...a9c Men hvis du forventer seriøse svar, så må du jo formulere deg på en måte så det går an å ta deg seriøst. Du innleder med å referere til tråder hvor man skriver om lamme menn i rullestol. Da er det de som skriver disse (eksisterende eller ikke-eksisterende) trådene som vet lite om sex, eller er fordomsfulle om folk i rullestol, og følgelig er det ikke rart at de ikke vil ha det lengre. Vi som vet litt mer om sex, har naturligvis andre meninger enn de personene. Så hvem av oss er det egentlig du spør? Anonymkode: 210f1...2c5
Gjest Paramount Skrevet 21. oktober 2019 #20 Skrevet 21. oktober 2019 Sex er viktig, men målt opp mot ulykker og sykdom er det ikke viktig. Dessuten vil det nesten alltid være rom for en eller annen form for erotikk og romantikk, det overlever det aller meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå