Gå til innhold

aerobicsko

*bompi*

Anbefalte innlegg

Noen som har gode aerobicsko å anbefale? Er overvektig og trener mye. Må derfor ha et par med mye demping og støtte.

Hva med Ryka rythm? Reebok, nike, asics..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesten

Har hatt Ryka (ulike modeller) i mange år nå og jeg er fortsatt kjempefornøyd med de. Synes det tar lang tid før dempinga i skoen forsvinner (aerobicsko skal vel byttes ut hvert år alt etter hvor mye du trener da dempinga blir borte?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ulike merkene har ulike sko for ulike føtter, vekt og bruk. Alle merker er gode, men om den ene skoen er god for deg, er en annen sak.

Synes du skulle ta deg en tur til en sportsbutikk hvor de har fagkunnskap og gjerne tredemølle, speilkasse, slik at de kan se hva slags fot du har.

Løplabbet er jeg selv veldig glad i, men det finnes andre gode butikker også.

Mange synes sko er dyrt, ja, det er mye penger, men dyrt er det ikke. Tenk på hva du utsetter føtter, ankler, leddbånd, knær etc for. Ved løping er det tre ganger din egen vekt. Da er det greit å ha noe skikkelig og velegnet å ta i mot med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Var på løplabbet og kjøpte meg et Reebok Club Elite til 1200kr. Har prøvd de et par ganger på trening og de kjennes bra ut, men bli veldig varm i foten av de så håper det ikke blir et problem(kunstlær puster vel mindre enn stoff-hadde joggesko før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...