AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Skrevet 21. oktober 2019 jeg har googlet boligstyling, og får stort sett opp treff av at boligstyling behøves til boligsalg. Fair enough. Men jeg regner med at noen faktisk "styler" boligen sin for å leve og? Jeg er en kar som har en 40 kvm jeg har pusset opp en del, men jeg har ingen bilder på veggen, ingen ide om hva som kan gjøre leiligheten hyggelig. Når jeg ser en annen bolig registrerer jeg den er mer hjemmekoslig - men jeg er helt clueless. Har noen tips til et sted man kan betale for å få en inspeksjon / tips og eventuelt handleliste? På forhånd takk for svar! Anonymkode: 8366c...8b0
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #2 Skrevet 21. oktober 2019 Du kan bruke de samme boligstylistene som meglerne bruker 😊 (Jan Thomas har fortalt i poden at han har leid boligstylist til huset sitt) Anonymkode: e6187...398
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #3 Skrevet 21. oktober 2019 De tar også av hjem som du bor i. Bare å kontakte de! Anonymkode: 26223...ac5
Pikeliten Skrevet 21. oktober 2019 #4 Skrevet 21. oktober 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: jeg har googlet boligstyling, og får stort sett opp treff av at boligstyling behøves til boligsalg. Fair enough. Men jeg regner med at noen faktisk "styler" boligen sin for å leve og? Jeg er en kar som har en 40 kvm jeg har pusset opp en del, men jeg har ingen bilder på veggen, ingen ide om hva som kan gjøre leiligheten hyggelig. Når jeg ser en annen bolig registrerer jeg den er mer hjemmekoslig - men jeg er helt clueless. Har noen tips til et sted man kan betale for å få en inspeksjon / tips og eventuelt handleliste? På forhånd takk for svar! Anonymkode: 8366c...8b0 Interiørdesigner hjelper deg, bare å google. Ikea har feks 90 min til 499 mener jeg det var. Ellers er boligstylist mye av det samme. Dersom du ønsker å flytte vegger etc, så tenker jeg interiørarkitekt er veien å gå.
Trolltunge Skrevet 21. oktober 2019 #5 Skrevet 21. oktober 2019 Finn en del bilder av boliger du liker, og ta kontakt med en stylist. Sparer mye tid at du har klart noe du liker, så stylisten kan se litt stil på det, og at dere ikke begynner helt blankt. Jeg har hjulpet mange venner med styling, og blir ansett som flink til slikt, men i siste bolig vurderer jeg faktisk selv å få hjelp til stue og kjøkken. Har sett meg litt blind tror jeg. Kanskje rett og slett lei også. Har pusset opp siden vi overtok for snart 3 år siden... og år før det i annen bolig. Synes det er bedre å be om hjelp enn å famle i blinde. De som styler til salg tilbyr også tjenesten til folk som bare trenger generell hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå