AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Skrevet 21. oktober 2019 Må man levere bøker på dagen hvis man får e-post om forfall? Jeg får alltid e-post dagen boken skal tilbake, men i dag er jeg ikke i byen. Blir de sur om du kommer en dag for sent? Står ingenting på nett om purring. 😕 ps. Det er ingen på venteliste. Jeg har bare hatt boken maks dager. Anonymkode: 032fa...f6a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #2 Skrevet 21. oktober 2019 Du kan forlenge lånet. Ellers har du to uker på deg. Anonymkode: 7f572...41c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #3 Skrevet 21. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan forlenge lånet. Ellers har du to uker på deg. Anonymkode: 7f572...41c Nei, for jeg har hatt boken i fire måneder. Lånet fornyes automatisk så lenge ingen andre vil låne den, men de lar deg ikke fornye etter fire måneder. Jeg ringte sist gang og spurte, og da sa hun på telefonen at jeg måtte komme med boken, levere den, og låne på nytt. Jeg tror de gjør det slik for å passe på at folk ikke har mistet den hvis de bare fornyer og fornyer. Anonymkode: 032fa...f6a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #4 Skrevet 21. oktober 2019 Nei, du må ikke levere den i dag. Du har fått et førstegangsvarsel. Om ca. en uke vil du få varsel nummer to, og en uke etter det igjen vil du få et tredje varsel. Ved det tredje varselet sperres lånekortet inntil du har levert boka. Jeg tviler veldig på at de blir sure dersom du dukker opp i løpet av de neste dagene. Jeg leverte nettopp etter det tredje varselet, men ingen kjefta på meg. Anonymkode: a580c...e31
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #5 Skrevet 21. oktober 2019 Bibliotekarer blir ikke sure bare for det. De er stort sett kule og hyggelige folk Anonymkode: 47597...024
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #6 Skrevet 21. oktober 2019 Så etter å ha hatt boken i fire måneder så klarer du altså ikke å levere den tilbake på forfall, er du ikke flau? Anonymkode: e0567...266
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #7 Skrevet 21. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så etter å ha hatt boken i fire måneder så klarer du altså ikke å levere den tilbake på forfall, er du ikke flau? Anonymkode: e0567...266 Det er vel ingen grunn til å bli flau over det. Det står heller ingen på venteliste, så det er ikke akkurat noen bråhast. Anonymkode: a580c...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå