AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Del Skrevet 21. oktober 2019 Jeg vil ha gardiner langs ene veggen på soverommet, med vindu og balkongdør, i ekte hotellrom-stil. Tykkere gardin (lysdempende) på hver side av veggen og tynne, lette gardiner på innsiden som kan henge foran hele veggen om ønskelig (dempe innsyn, gjøre det lunere, skjule den kjipe malejobben min på vindu og dørkarmer......) :-) Hvor får man kjøp skinner til slikt til en grei pris? Noen som har slike gardiner, fordeler og ulemper? Ser for meg at det støver mer med ekstra mye tøy, men med hund i hus støvsuger og vasker vi allerede ganske ofte. Anonymkode: 59294...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #2 Del Skrevet 21. oktober 2019 Jeg har slike - et lag tynne, og et lag tykke og lystette gardiner. Skinne i tak, men skjult opplegg med nedsenket tak og lys. Ser ikke helt hvordan det blir om man ikke har det slik - da blir jo skinnen og festesystemet veldig synlig? Gardinene er spesialsydd for å få riktig lengde. Har brukt interiørarkitekt og snekker, så aner ikke hvor ting ble kjøpt. Fordeler: det er veldig stilig. Det gir en lun følelse i rommet. Det er helt lystett. Ulemper: de blir støvete langs gulvet, men er enkelt å ta over med handstøvsuger innimellom. De tar også alt av lufting da de er så tette, så lufter godt før vi legger oss, og sover ofte kun med de lette gardinene. Anonymkode: 86a2c...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #3 Del Skrevet 21. oktober 2019 Jeg har skinne i taket fra Ikea, og skinnen synes kun når gardinene er trekt fra. Hempene man hekter gardinene i gjør så øverste del på gardinen tetter opp mot taket. Elsker å ha gardiner fra gulv til tak! Jeg har det både på stue og soverom Anonymkode: e86a1...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 21. oktober 2019 #4 Del Skrevet 21. oktober 2019 (endret) Jeg har også kjøpt skinne fra ikea, veldig enkelt og greit:) Måtte sy gardinene selv for å få riktig lengde. Endret 21. oktober 2019 av Pikeliten Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #5 Del Skrevet 21. oktober 2019 For å skjule skinnene kan du ha et gardinbrett, altså en planke eller en slags list som ligger utenpå skinnene igjen. Jeg har sett det på noen hoteller. Anonymkode: 55428...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 22. oktober 2019 #6 Del Skrevet 22. oktober 2019 Jeg har kjøpt på KID. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå