AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #1 Skrevet 20. oktober 2019 Jeg har vært til IVF og fikk satt inn en todagers for 3 dager siden. Altså er den 5 dager og blastocyst i dag, og vil vel feste seg i disse tider vil jeg tro? Jeg er litt småsyk og hoster mye. Jeg får altså sånne ligamentsmerter på begge sider når jeg hoster. Hadde dette i forrige svangerskap (men i siste trimester) og smertene er ikke til å ta feil av. Men er det mulig? Si at egget har festet seg i dag! Er det muuulig å kjenne slike smerter nå alt? Jeg har aldri kjent dette annet enn når jeg har vært gravid, så det er jo merkelig da! Anonymkode: 79ed2...8c0
Patriotpaula Skrevet 20. oktober 2019 #2 Skrevet 20. oktober 2019 I følge denne 👇🏻 er det fortsatt mange dager til det fester seg. Har kun oversikt over 3dagers og blasto, men tenker at ved 2dagers så blir du liggende enda en dag bak den øverste oversikten. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #3 Skrevet 21. oktober 2019 Kjente tydelige ligamentsmerter på dpo 11. Ingen tvil! Anonymkode: 2c478...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå