Gå til innhold

Hjelp å synse litt ang sex med en mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På forhånd takk! 

Var med en mann. Han fingret meg og det var godt og håpte da på piv, men det skjedde ikke. Han ronket seg ferdig. Da 2 uker siden sex med han. Samme dagen etter, men da gjorde jeg det. Fikk meg ikke til å spørre. Lurer veldig på dette. Er det noe med meg? Har hatt sex med han før. 3 ganger dette har skjedd. 

Anonymkode: 6d7a1...477

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hans prevansjon kanskje? Han kan ikke gjøre deg gravid da om ikke annet...

Kanskje han har er redd for å bli slapp?

Anonymkode: a7d44...2a3

• Liker 1
Skrevet

Hva betyr piv? 

Anonymkode: b65d5...559

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr piv? 

Penis i vagina

Skrevet

Må ærlig si det går litt på selvtilliten. Har han ikke lyst på meg osv. Rart? Ikke så lett å ta opp synes jeg. Hva skulle jeg sagt? 

Gjest ByeByeLove
Skrevet

Hm. Høres underlig ut. Bare ta det med ro. Neste gang dere har sex kan du si at du vil ha ham inni deg når du tar på ham, så ser du an responsen. Hvis han har issues med det, vil det komme for en dag, så kan dere ta tak i det da.

Skrevet

Takker for svar! 

Hører gjerne flere og evt noen som har opplevd det? 

Skrevet

Kanskje visst du spørte om piv at han misforstod og trodde pinky in vagina eller pointer finger in vagina.

Ikke lett med alle disse TLA som blir brukt og må innrømme at jeg ikke hadde peiling på hva piv betydde selv.

TLA - Three-letter Abbreviation

Nest gang dere møtes så si at du vil knulle 🙂

Anonymkode: c0358...145

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje visst du spørte om piv at han misforstod og trodde pinky in vagina eller pointer finger in vagina.

Ikke lett med alle disse TLA som blir brukt og må innrømme at jeg ikke hadde peiling på hva piv betydde selv.

TLA - Three-letter Abbreviation

Nest gang dere møtes så si at du vil knulle 🙂

Anonymkode: c0358...145

Jeg sa ingenting om piv. Bare for å forklare her jeg brukte det. 

Ja, jeg ville knulle så ble litt skuffet der. Fingring er bra det altså, men føler det er noe som mangler. 

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger vil man kanskje andre ting enn penetrering under sex. Kan være godt med variasjon, og ingenting du bør la gå utover selvtilliten din.

Om dette gjentar seg anbefaler jeg dog å prate med ham - det er kun han som sitter på svarene.

Skrevet

Dette er vel bare å spørre han rett ut! 

Jeg kan ikke fatte og begripe at folk er så redde for å si ting! 

I det minste kan du styre han mot deg når dere har sex. 

• Liker 2
Skrevet

Enig i at variasjon er topp og det var ikke det at det ikke var godt, men 2 uker siden sex så håpte på mer. 

Burde helt sikkert sagt noe, men redd for å ødlegge stemningen. Spent på neste gang da. 

Skrevet

Kanskje han er redd for kjønnssykdommer, eller kanskje han har det selv? 

Anonymkode: a34f1...9b1

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er redd for kjønnssykdommer, eller kanskje han har det selv? 

Anonymkode: a34f1...9b1

Kan jo være det og. Uff. Vet selv at jeg ikke har så det er ihvertfall greit og vil ikke ha det heller. 

Skrevet

Har dere snakket om beskyttelse? Har dere snakket om å teste seg? Hadde dere kondomer tilgjengelig? Det kan jo hende han er en voksen, ansvarlig mann, som ikke ønsker å bli pappa ennå, og som ikke ønsker swx uten kondom uten at dere har prata om mulige konsekvenser?

Skrevet
1 time siden, petterm skrev:

Har dere snakket om beskyttelse? Har dere snakket om å teste seg? Hadde dere kondomer tilgjengelig? Det kan jo hende han er en voksen, ansvarlig mann, som ikke ønsker å bli pappa ennå, og som ikke ønsker swx uten kondom uten at dere har prata om mulige konsekvenser?

Hadde ikke kondom tilgjengelig da. Jeg vet at jeg ikke har noe. Hatt tester og nettopp tatt hpv test. Vet ikke med han. Må ta en prat om det. 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde ikke kondom tilgjengelig da. Jeg vet at jeg ikke har noe. Hatt tester og nettopp tatt hpv test. Vet ikke med han. Må ta en prat om det. 

Gjør det. Skjønner du at han er litt usikker på sin smittestatus vet du hvorfor han har holdt igjen. Da kan du være frempå å si at kondom er lurt inntill han evt har testet seg. 

og sånn generelt hvis man blir fingret to ganger uten at det blir noe mer, så prat da kvinnemenneske! Si du vil ha han inni deg. Alle menn elsker det. 

og sist: prat sammen for guds skyld. Om kondom, sykdom, hva du vil ha mer av, hva han liker. Vær direkte og ta det opp når han er kåt. Det er et godt sjakktriks

Skrevet

Hvis han fingrer deg og masturberer i mål, så tenner du han. 

Hva som er grunnen til at han ikke vil penetrere deg? Sykdommer? Graviditet? Medisinske problemer så som kontaktallergi mot kondom? 

Han kan være redd for å bli slapp underveis. Kanskje han har masturbert så mye at han trenger neven sin for å komme i mål.

Han kan tenne på settingen. En vordende cuckold.

Skrevet
På 21.10.2019 den 0.18, AnonymBruker skrev:

Hva betyr piv? 

Lett å blande med UIV😂

Anonymkode: d65dd...ef7

Skrevet

Han har kanskje innimellom litt trøbbel med å opprettholde ereksjonen gjennom et vanlig vaginalt samleie. Det er mange menn (i alle aldre) som har det sånn at ereksjonsevnen svinger med situasjon og dagsform.

Anonymkode: 7972c...0d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...