Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Matche farger, evening green og dempet sort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe litt med fargevalg? Tenkte male spisestuen vår i evening green (tre vegger), og i rommet ved siden av er det tvstue (ganske åpent mellom rommene) hvor vi vil ha dempet sort på veggen som blir bak tv’en. Til de resterende veggene i begge stuer ønsker vi en lys farge, typ hvitt eller veldig lys grå, men sliter litt med å finne en vi tror kan passe til begge de to andre. Noen gode råd?

Anonymkode: 9e15d...6bb

Skrevet

På Jotun sine sider står det at dempet sort kan brukes til de fleste hvittoner, og at evening green passer best med chi og klassisk hvitt. Har du prøvd med de to sistnevnte?

Anonymkode: 3820f...e7a

Skrevet

Hvilket gulv har dere?

Jeg ville valgt lys antikkgrå eller antikkgrå til evening green. Og heller droppet svart vegg. 

Anonymkode: 07088...09e

Skrevet

Hvilken farge har dere på lister og tilsetninger?

Anonymkode: 5ca93...c8f

Skrevet

Lister er i bomull. 

Gulvet er en eldre parkett som skal byttes ut neste år, men jeg bare må male noe nå og lysne dette huset litt 😅 den har gulnet litt og vil bli bytta ut med et betydelig lysere gulv, noe ala dette https://www.flisekompaniet.no/gulv/laminat/laminat-home-plus-crush-light/

Jeg er ikke så gira på den sorte veggen egentlig, er mest mannen som mener det må være så mørkt som mulig bak TV-skjermen 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 9e15d...6bb

Skrevet

Bomull eller lys antikkgrå

Anonymkode: 5ca93...c8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...