Gå til innhold

Hva er din største tabbe i jobbsammenheng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ds jeg var yngre, fant jeg ut at jeg ville ringe sjefen min på natta. Alle ruMndt meg syntes det var en god idé, og jeg var smart nok til å ta jobben. Da jeg ikke kom gjennom på hans telefon... (Orker nesten ikke å skrive det). Da foreslo noen at jeg kunne ringe kona hans, som han holdt på å skille seg fra. 

Kommer aldri til å glemme følelsen da jeg skulle på jobb mandagen. Og sjefen umiddelbart ba meg komme inn på kontoret. Heldigvis var han en fin fyr, og lot meg slippe billig unna.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyutdannet og ny jobb. Masse folk jeg skulle lære meg navnene til. Både ansatte og pasienter. Vel, gav feil medisiner til feil pasient. Ble heldigvis ikke noe styr ut av det, annet enn at det ble skrevet avvik. Og, jeg dobbeltsjekket alltid hva pasientene het i ettertid. 

Men jeg var heldig, det kunne gått skikkelig galt. 

Anonymkode: 2d29d...d06

• Liker 2
Skrevet

Tatt CT av feil pasient. Altså riktig undersøkelse, men bildene havnet på feil. Neste skulle ha samme undersøkelse, men het akkurat det samme. Samme fornavn, samme etternavn, samme fødselsdato, bare siste tallet i personnummeret var ulikt. Nå er jeg GANSKE nøye med å trippelsjekke :P

Anonymkode: 7ca7b...4d5

• Liker 1
Skrevet

Tar denne som abonym. Var fin i farta, og la plutselig merke til at sjefen min (som var 30 år eldre enn meg, liten og feit) var litt tiltrekkende. Så gikk bort og kysser han, før jeg plutselig ble litt klarere. Vanskelig å bortforklare noe sånt, og er plutselig på vei med en merkelig forklaring om at jeg trodde en av de andre jentene var begeistret for han. Og at han burde satse på henne. 

Merkelig nok ble dette umake paret sammen. Hun 20, han 50. (Denne fyren var god for noen millioner).

Anonymkode: 16fb1...452

Skrevet

Jeg sa ikke opp når den nye sjefen viste seg å være en komplett idiot, narsissist og helt qlueless på hvordan han skulle gjøre jobben sin. 

Kom meg vekk til slutt og har ikke sett meg tilbake en eneste gang. 

Anonymkode: 34c40...529

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...