Gå til innhold

Spøker hos oss!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Mange av dere vil sikkert tro vi er gale, men vi har aldri trodd på spøkelser/gjenferd osv før vi flyttet inn i nåværende leilighet. Altså ting som ikke står der vi satt det, lys som skrur seg av og på, tv’n skrur seg av og på +++ listen går videre. Vi ser etter nytt sted å bo fordi ikke klarer mer altså 😅😅

Hvis noen har historier eller det spøker hos dere vil jeg gjerne høre da jeg merker dette hjelper. Føler jeg har blitt gal, men når min samboer som er sååå skeptisk til og med dr redd fordi han merker det samme så sier det meg bare at jeg ikke er gal og det kanskje finnes.. 

Anonymkode: ae290...ec7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

lys som skrur seg av og på, tv’n skrur seg av og på +++ listen går videre. Vi ser etter nytt sted å bo fordi ikke klarer mer altså 😅😅

Det kalles jordingsfeil. 

Du beskriver 99,9% av alle ep. av Åndenes Makt. 

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, Antoinette skrev:

Det kalles jordingsfeil. 

Du beskriver 99,9% av alle ep. av Åndenes Makt. 

Nå har jeg ikke sett åndenes makt, så det vet jeg ikke. Og jada du har vel ikke opplevd overnaturlige ting fordi du høres ut som meg før jeg opplevde dette selv. Som sagt er listen lang men orker ikke engang å skrive. Jordingsfeil gjør ikke at møbler og ting flytter på seg og forklarer absolutt ikke ting som skjer her. 

• Liker 4
Skrevet

Du må se på Åndenes Makt, det er akkurat slike ting som skjer der. Og ja, programmet er ekte og de kan hjelpe med slike ting. Om dere ikke vil på TV, så kanskje de har tips om noen som kan rydde huset privat, jeg vet at f.ex. Michael Winger gjør husrens utenom.

Anonymkode: a561a...3de

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må se på Åndenes Makt, det er akkurat slike ting som skjer der. Og ja, programmet er ekte og de kan hjelpe med slike ting. Om dere ikke vil på TV, så kanskje de har tips om noen som kan rydde huset privat, jeg vet at f.ex. Michael Winger gjør husrens utenom.

Ja de programmene er kjempeekte 😂😂🤦‍♀️

Anonymkode: 36a2d...ff7

• Liker 4
Skrevet

Sett opp et kamera så får du på film at møblene flytter på seg! Kjempeide og kan tjene penger på det også? 

Anonymkode: 6a6d5...37c

• Liker 6
Skrevet

Ring elektriker, ikke Lilli Bendriss... med mindre du liker trommer.

• Liker 3
Skrevet (endret)

De fleste på dette forumet, tror ikke på andre ånder enn den dårlige ånden som kommer ut av munnen dems.

Men spøkelser og demoner finnes ja.

Husker en som drev med spiritisme. Hun ble helt ødelagt, da hun så et ansikt av et vesen med røde øyne i veggventilen på badet sitt. Hun ble aldri seg selv igjen. Hun sluttet med spiritisme, og advarte andre.

Endret av TrekStar
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har opplevd en del uforklarlige ting. Jeg opplever enkelte ting med lange mellomrom der jeg bor nå også og det er kun i sammenheng med når jeg holder på med en mann. Alle mennene har vært dårlige/farlige og det er akkurat som at noe prøver å advare meg 🤷‍♀️ har opplevd flere ting sammen med enkelte venninner også som har vist seg å være dårlige/"farlige" venninner. Det er jo helt merkelig for jeg opplever aldri noe ellers. Må sies at jeg har flere nære slekninger som er døde, bland annet begge foreldrene mine. 

Og imens jeg skrev dette nå, så skjedde det noe rart. Mobilen hoppet tilbake og scrollet litt opp når jeg var midt i skrivinga her 4 ganger. Akkurat som at noen trykket på skjermen når jeg skrev. Aldri opplevd det før. Kan være tilfeldig akkurat det da, men måtte bare legge det ved i teksten her 😅

Anonymkode: 80f9d...404

• Liker 1
Skrevet

Burde fikse jordningsfeil som en annen påpeker her asap!

Skrevet

Omg lissom. Det er helt sykt. Må jo være noe spøkelser eller noe

Skrevet
På 21.10.2019 den 4.43, AnonymBruker skrev:

Tuller du?

Skrevet
2 minutter siden, jabx skrev:

Tuller du?

Hallo??? Hvorfor skulle noen tulle i et svar på noe så alvorlig??

Skrevet
På 20.10.2019 den 22.51, AnonymBruker skrev:

Hei! Mange av dere vil sikkert tro vi er gale, men vi har aldri trodd på spøkelser/gjenferd osv før vi flyttet inn i nåværende leilighet. Altså ting som ikke står der vi satt det, lys som skrur seg av og på, tv’n skrur seg av og på +++ listen går videre. Vi ser etter nytt sted å bo fordi ikke klarer mer altså 😅😅

Hvis noen har historier eller det spøker hos dere vil jeg gjerne høre da jeg merker dette hjelper. Føler jeg har blitt gal, men når min samboer som er sååå skeptisk til og med dr redd fordi han merker det samme så sier det meg bare at jeg ikke er gal og det kanskje finnes.. 

Har det på nøyaktig samme måte. Jeg kommer aldri til å se verden på samme måte igjen. Barnas leker som står avskrudd, men likevel lager lyd. Lyden av en dør som smelles igjen så man skvetter høyt, men det står døren åpen som bare det. Varmeovner som skrur seg opp selv om ingen har vært hjemme. Ting som forsvinner, som ikke dukker opp igjen. Skygger i sidesynet. Lyder av utemøblemang som flytter seg på natten selv om ingen er utenfor. 

Vi flytter også.

Anonymkode: 8722a...1d9

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har det på nøyaktig samme måte. Jeg kommer aldri til å se verden på samme måte igjen. Barnas leker som står avskrudd, men likevel lager lyd. Lyden av en dør som smelles igjen så man skvetter høyt, men det står døren åpen som bare det. Varmeovner som skrur seg opp selv om ingen har vært hjemme. Ting som forsvinner, som ikke dukker opp igjen. Skygger i sidesynet. Lyder av utemøblemang som flytter seg på natten selv om ingen er utenfor. 

Vi flytter også.

Ikke minst. Lyder fra rom over oss som vi ikke bruker. Både at noen går, dører åpnes og lukkes og andre rare lyder. Prøvde å ha barnet der den første måneden, men hen våknet i hylskrik hele tiden. Gjør ikke det på andre rom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...