Gå til innhold

Løshår/hårerstatning ("toppers") - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er 43 og har alltid hatt veldig tynt hår og mistet mye hår, men det har blitt enda verre i det siste. Jeg er skikkelig lei av å se så mye av hårbunnen og jeg er ferdig med å prøve forskjellige produkter, vitaminer osv. som jeg aldri har sett noe forandring med. Så jeg har begynt å se på extensions av forskjellige typer og det ser ut som det som kalles en "topper" kan fungere bra. (Det er som en en liten parykk eller tupe (?) som bare sitter på toppen av hodet og som man blander inn med sitt eget hår.) Jeg har for eksempel sett på disse fra Jon Renau som også selges av Hårgrossisten i Norge: https://www.jonrenau.com/easipart-12

Jeg har lest om Apollo og deres "hårdeler" her, men synes det er for dyrt og vil gjerne prøve noe mindre drastisk først. Noen her som har brukt slike "toppers"? Har sett masse YouTube-videoer om dette og har lyst å prøve, men de fleste jeg ser er fra USA og kvinner der er jo generelt litt mer vant med stort hår, så jeg vil tro at det kanskje ikke er så rart der...

Anonymkode: 01978...231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...