Gå til innhold

Er dette formfult?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun er jo rund og god.

Anonymkode: 44bb0...269

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke formfult, men dødelig overvekt. Synes det er direkte uforsvarlig å snakke positivt om noen som ser slik ut. Vi burde på ingen måte sende signaler om at det er OK å se slik ut. Det koster felleskapet milliarder av kroner å ta oss av dem og livsstilssykdommene deres.

Det over var en objektiv sannhet. Det nedenfor er min subjektive mening.

Det er jævlig stygt.

Anonymkode: 5c106...802

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for ashley graham

Anonymkode: fa2d5...60d

Sånn som dette synes jeg er ekstremt sexy. En Kvinne som ser sunn og sterk ut med flotte former. Samtidig har hun litt ekstra fett uten at det er i nærheten av å være for mye.. Jeg er selv veldig godt trent og muskuløs. De andre eksemplene i tråden her var også veldig bra. Skal være litt pupper, rumpe og lår :)

Anonymkode: fa6b7...e19

• Liker 2
Skrevet

Helt ærlig ser jeg ikke mye former her, hun er rund som ei bolle.. Hun hadde et pent ansikt da men kroppen var ikke mye tiltrekkende. Dette er rett og slett fedme..

Anonymkode: bf7d2...2b7

Skrevet

Sykelig overvekt, ikke noe annet å se..

Anonymkode: b03ea...8e3

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn som dette synes jeg er ekstremt sexy. En Kvinne som ser sunn og sterk ut med flotte former. Samtidig har hun litt ekstra fett uten at det er i nærheten av å være for mye.. Jeg er selv veldig godt trent og muskuløs. De andre eksemplene i tråden her var også veldig bra. Skal være litt pupper, rumpe og lår :)

Anonymkode: fa6b7...e19

Sunn og sterk?

Former og fett har hun, men hun ser da ikke sunn og sterk ut en plass!

Anonymkode: 5f259...e43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...