Gå til innhold

Hunden er død , men ikke hørt noe fra nærmeste familie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden som ble over ti år er død i helgen, men svigerfamilien har ikke sendt en eneste melding eller sendt ett hjerte på bilde jeg la ut.

Jeg vet de har fått det med seg , ettersom jeg også la ut snap om dette.

Vi er ikke så nærme at det er naturlig å sende dette privat, men hadde håpet på ett hjerte idet minste. Ett sånt liker-hjerte.

Anonymkode: ecca0...36e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken forskjell utgjør dette da? Rart å henge seg opp i. 

• Liker 44
Skrevet

Du får ett fra meg iallefall ❤️

Utrolig trist å miste hunden sin. I tillegg til sorgen blir det fryktelig tomt og rart når han er borte. 

Anonymkode: caf2e...358

• Liker 30
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene... Jeg trodde overskriften var tull, men det var den visst ikke. 

Hundefolk er noe av det mest slitsomme jeg vet om. De får sånn skylapper og tror alle er like mye inne i deres navlebeskuende verden som dem selv.

Svigers har antagelig ikke noe forhold til hunden. Det er bare en hund. 

Anonymkode: eeea7...3cb

Handler om medmenneskelig forhold til oss da. 

Om man eier en hund ,så kan iallefall ikke vi tenke at det bare er en hund.

• Liker 25
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hundefolk er noe av det mest slitsomme jeg vet om. De får sånn skylapper og tror alle er like mye inne i deres navlebeskuende verden som dem selv.

Det var ufølsomt skrevet, synes jeg. Har ikke hund selv, men hadde selvsagt sendt melding eller ringt dersom som i nær familie mistet hunden sin 😢

Anonymkode: 55cfc...5fd

• Liker 32
Skrevet

*Noen, ikke som..

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Totalt enig. Jeg har to hunder selv, men hadde ikke brydd meg døyten over kjøteren til søstra mi, good riddance. 

Til trådstarter, hunder er din odel og eie, dessverre bryr folk seg lite om andres hunder.

Angående sosiale medier bråket må du vite at folk generelt er busy og ikke alt flyr over radaren for å sli det slik. Ikke la det gå ut over deg, de liker garantert deg kjempegodt, men kanskje ikke hadde mental kapasitet der å da til å tenke på å "like" eller "hjerte" det, selv om det var grunn til å gjøre det.

Endret av Oisann
  • Liker 19
Skrevet
8 minutter siden, feebee skrev:

Hvilken forskjell utgjør dette da? Rart å henge seg opp i. 

Ja alt er rart.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke forholdet til hunden som er poenget, men det å anerkjenne følelsene til personen som eide hunden.

Anonymkode: 513b6...313

• Liker 35
Skrevet

altså. Det er «bare» en hund. Og det sier jeg som elsker hunder. 

Anonymkode: 3d496...f6a

• Liker 12
Skrevet

Husker det var trist da en kollega hadde mistet hunden sin. Hun kom gråtende på jobb og vi følte med henne, stakkars.

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Oisann said:

Totalt enig. Jeg har to hunder selv, men hadde ikke brydd meg døyten over kjøteren til søstra mi, good riddance. 

Til trådstarter, hunder er din odel og eie, dessverre bryr folk seg lite om andres hunder. 

Ikke jeg heller, jeg kan ikke fordra gneldrebikkja til søstra mi, men søsteren min hadde vært helt knust om den døde, og det hadde jeg brydd meg om.

Anonymkode: 513b6...313

• Liker 18
Skrevet

Andre bryr seg ikke om din hund. Som hundeeier selv, hadde jeg hverken delt dette på some; eller forventet sørgmodige meldinger fra øvrig familie. Hva skal de si? Huff da? 

Anonymkode: 48c77...a74

• Liker 10
Skrevet

Sender deg en klem, og beklager sorgen over hunden din!❤️

Anonymkode: 8cb5b...aef

• Liker 11
Skrevet

Vet godt hvor vondt det er å miste et mangeårig firbeint familiemedlem.  Jeg føler med deg.

• Liker 10
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Føler med deg, vondt å miste en del av familien :dagens-rose: :hjerte:

Skrevet

Så trist å høre,føler med deg.Ikke alle forstår hvor sårt og vondt det er å miste et familiemedlem som man har hatt i mange år. 

• Liker 10
Skrevet

Det spiller vel ingen rolle om folk ikke hadde et forhold til noens hund, derimot er det er normalt  bry seg når noen mister sin beste venn og er i sorg? Herregud hva feiler det folk? Det er normalt å erkjenne folks følelser og kanskje sende en liten melding og høre hvordan det går? Noen mennesker er bare pill råtne. Når jeg mistet min hund forrige desember fikk jeg mange medfølende meldinger og kommentarer fra familie, venner og svigerfamilie. Selv om man ikke kan sette seg inn i situasjonen er det normalt at oppegående mennesker respekterer andres sorg og følelser. 

Anonymkode: f9e9e...3f9

• Liker 24
Skrevet (endret)

Herregud, da. Det handler da ikke om om du var glad i bikkja eller ikke, det handler om at noen man bryr seg om har mista noen de var veldig glad i. Alle veit jo at et kjæledyr er elska av den som eier det, og at man blir lei seg når de dør. Da viser man jo selvfølgelig omtanke for dét, sjøl om en ikke hadde noe til overs for dyret. Folk på KG er faen meg typer. 

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...