ikka2011 Skrevet 23. mai 2005 #1 Skrevet 23. mai 2005 Er det normalt at toastmasteren har knapphulstblomst.....???? Hørte noen som skulle ha det......!
Jannibrud Skrevet 23. mai 2005 #2 Skrevet 23. mai 2005 Etter det jeg har forstått skal de av mennene som sitter oppe ved alteret i kirka, ha knapphullsblomst.
Martha Stewart Skrevet 23. mai 2005 #3 Skrevet 23. mai 2005 Hos oss skal brudgommen, hans forlover, hans far og min far ha knapphullsblomst.
Gjest molla glemtesegigjen Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 Hos oss er det sambaoeren min, forloveren hans, sønnen min og faren min som skal ha knappehullsblomster. Forloveren min ville ha en rose i hånda, og så skal hun jo "låne" min inn i mellom også da..
Gjest molla glemtesegigjen Skrevet 23. mai 2005 #5 Skrevet 23. mai 2005 Hos oss er det sambaoeren min, forloveren hans, sønnen min og faren min som skal ha knappehullsblomster. Forloveren min ville ha en rose i hånda, og så skal hun jo "låne" min inn i mellom også da..
Junibruden Skrevet 23. mai 2005 #6 Skrevet 23. mai 2005 Hos oss skal brudgom, begge fedrene, to brødre og to brudgommer ha blomst!
Gjest pirkegjest Skrevet 23. mai 2005 #7 Skrevet 23. mai 2005 Hos oss skal brudgom, begge fedrene, to brødre og to brudgommer ha blomst! Sikkert litt pirkete men; Skal tre menn gifte seg på samme dag? Eller er det en skriveleif? Du har vel ikke tre brudgommer, du heldige kvinne?
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #8 Skrevet 23. mai 2005 Sikkert litt pirkete men; Skal tre menn gifte seg på samme dag? Eller er det en skriveleif? Du har vel ikke tre brudgommer, du heldige kvinne? Dobbeltbryllup kanskje...? For øvrig hadde vår toastmaster corsage, fodi jeg ønsket at alle skulle finne lett frem til han før middagen. Og det var faktisk ganske lurt. I tillegg var det min kjære onkel som var toastmaster, og han var viktig for oss
Junibruden Skrevet 23. mai 2005 #9 Skrevet 23. mai 2005 Hahahaha det hadde gjordt seg. Nei, en er mer en nok for meg, takk :o Mente to forlovere.... var nok litt i bryllups-drømmeverden da jeg skrev...
Gjest fraggel`n Skrevet 23. mai 2005 #10 Skrevet 23. mai 2005 Hos oss skal gommen og hans forlover ha knappehullsblomst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå