Gå til innhold

Kan naboen blitt arrestert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Naboen er like nysgjerrige som meg. Engang så de inn fra Hagen når jeg hadde besøk av en fyr jeh datet. Like etter han dro ringte hun på og ville vite hvorfan besøket var 

Anonymkode: 4cc20...4da

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ringt moren din og fortalt at du ligger og sniker bak gardinene i stedet for å sove. Hun ble ganske sint og kommer nå inn på soverommet ditt for å ta i fra deg mobiltelefonen din. 

Fy skamme seg. 

Legg deg å sove nå. 

Anonymkode: 8ce7c...e00

• Liker 2
Skrevet

Naboen din er med i et hemmelig Norsk-Amerikansk rom program, og ble hentet for å i all hemmelighet delta på den første turen til Mars. Han kommer ikke tilbake, så du kan bare ta det du vil derfra. Tror jeg.... 

• Liker 3
Skrevet

Får nok ikke sove i natt, søren også!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så i kveld at noen ringte på døren til naboen, personen sjekket først vinduet før han ringte på så åpnet naboen døren og hun viste fram et ID kort slik politiet har på filmer som er som lite lommebok som går ned når vises fram og personen var veldig seriøst.  Og personen var sivil kledd, sto utenfor og pratet en stund og gikk inn og han hentet jakken og begge to gikk derfra. Lurer på om noe kan ha skjedd? 

Anonymkode: 4cc20...4da

Hvis det var politiet er de aldri alene om å hente inn noen. 

Anonymkode: 9d02c...4ba

• Liker 1
Skrevet

En bøssebærer har vel også en form for identifikasjon med seg slik at folk skal vite at det faktisk er snakk om EKTE bøssebærere...            

Anonymkode: 3a679...8c6

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det var politiet er de aldri alene om å hente inn noen. 

Anonymkode: 9d02c...4ba

Tull, reiste alene han som hentet in Jamtland-saken bl.a.

Skrevet
9 timer siden, Made4u skrev:

Tull, reiste alene han som hentet in Jamtland-saken bl.a.

Og dette har du kilder på ?

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dette har du kilder på ?

Det gidder jeg ikke å søke opp kilde på, men mange medier forteller Politimannens  historie han fortalte den jo også på TV. Søk du om du vil ha det dokumentert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...