AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #1 Skrevet 20. oktober 2019 Han er for stor for meg slik at det tar lang tid før han kommer inn og vondt når han penetrerer. Vil jeg utvides der nede etterhvert slik at det blir mindre vondt og går raskere å få den inn? Anonymkode: 34a2a...163
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #2 Skrevet 21. oktober 2019 Bumper denne for å prøve igjen i dag med svar. Noen som vet? Anonymkode: 34a2a...163
Whistler Skrevet 21. oktober 2019 #3 Skrevet 21. oktober 2019 Nei, du kommer ikke til å utvides. Glidemiddel kan hjelpe.
Sphere Skrevet 21. oktober 2019 #4 Skrevet 21. oktober 2019 Kvinner kan til en viss grad tilpasse seg partner. Både større og mindre. Det går an å øve opp fleksibilitet, ved å forsøke større og større dildoer feks, men det er visstnok ikke for alle, og det kan ta litt tid. Bruk god tid og masse glidemiddel, så har dere en sjanse. Vær oppmerksom på om det er tykkelsen eller lengden som er det største problemet. Lengde kan løses ved å sette på en «ring» som sørger for at dere unngår for dype støt.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #5 Skrevet 21. oktober 2019 20 minutter siden, Sphere skrev: Kvinner kan til en viss grad tilpasse seg partner. Både større og mindre. Det går an å øve opp fleksibilitet, ved å forsøke større og større dildoer feks, men det er visstnok ikke for alle, og det kan ta litt tid. Bruk god tid og masse glidemiddel, så har dere en sjanse. Vær oppmerksom på om det er tykkelsen eller lengden som er det største problemet. Lengde kan løses ved å sette på en «ring» som sørger for at dere unngår for dype støt. Her er det tykkelsen Anonymkode: 34a2a...163
Katten.2.0 Skrevet 21. oktober 2019 #6 Skrevet 21. oktober 2019 Pleier å ta rundt 3 mnd med relativt jevnlig sex før en partner tilpasser seg min størrelse. Dette gjelder naturligvis kun om de hovedsaklig har vært med mindre utstyrt menn enn meg. Bruk tid og glidemiddel fram til den tiden!
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #7 Skrevet 21. oktober 2019 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Pleier å ta rundt 3 mnd med relativt jevnlig sex før en partner tilpasser seg min størrelse. Dette gjelder naturligvis kun om de hovedsaklig har vært med mindre utstyrt menn enn meg. Bruk tid og glidemiddel fram til den tiden! Om de har vørt med større da? Går det ikke den veien også, at skjeden trekker seg sammen igjen? Anonymkode: 34a2a...163
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #8 Skrevet 21. oktober 2019 Hadde det sånn med samboer. Det ble bedre, men vi har vært sammen i 8 år, og det kan fortsatt være vondt av og til, og nærmest umulig i visse stillinger. Blir litt bedre i perioder med mye sex. Anonymkode: a5f2f...0f8
Sphere Skrevet 21. oktober 2019 #9 Skrevet 21. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om de har vørt med større da? Går det ikke den veien også, at skjeden trekker seg sammen igjen? Anonymkode: 34a2a...163 Jo, det funker den veien også. Heldigvis for meg. 😬
Katten.2.0 Skrevet 21. oktober 2019 #10 Skrevet 21. oktober 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Om de har vørt med større da? Går det ikke den veien også, at skjeden trekker seg sammen igjen? Anonymkode: 34a2a...163 Selvfølgelig. Og dette er kun innenfor rimelighetens grense begge veier.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #11 Skrevet 21. oktober 2019 Etter 16 år med samme dame nærmer det seg at hun klarer å ta hele. Som sjamanen sier så er avtrykkene av hennes tidligere elskere brøytet vekk. Grov verktøy håndtert av en dyktig fagmann får jobben gjort. Hun sier at blir det slutt så blir ikke livet det samme. Hun sier hun lette i 7 år før hun ble fornøyd. 23/18 over og ut. Anonymkode: c4c88...1b6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #12 Skrevet 21. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter 16 år med samme dame nærmer det seg at hun klarer å ta hele. Som sjamanen sier så er avtrykkene av hennes tidligere elskere brøytet vekk. Grov verktøy håndtert av en dyktig fagmann får jobben gjort. Hun sier at blir det slutt så blir ikke livet det samme. Hun sier hun lette i 7 år før hun ble fornøyd. 23/18 over og ut. Anonymkode: c4c88...1b6 For meg hadde det vært en pest og en plage, ikke annet enn direkte smertefullt. Det hadde ødelagt livet med så mye vondt hver gang. Anonymkode: 34a2a...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå