Gå til innhold

17 åring, kjæresten må sove på et annet rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er 17, jeg er noen år eldre. faren hans har sagt at dersom jeg skal sove over så må jeg ligge på et annet rom. Hva er grunnen til dette, tror dere? Vi har begge hatt sex før, vi kan fint ha sex selvom vi ikke sover på samme rom så det er bare leit at vi ikke får sovet sammen. :( Jeg går på prevensjon. faren hans er overdrevent streng og behandler han som om han skulle vært 10.. det skal også nevnes at faren hans har vært frekk nok til å si at dersom han hører faren ha sex så får han bare ta i ørepropper. Vi hadde i det minste tatt hensyn og vært stille. 

Anonymkode: 2c773...24b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hans hus, hans regler. Så dere får vel sove et annet sted dersom dere på død og liv må sove i samme seng. 

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, feebee skrev:

Hans hus, hans regler. Så dere får vel sove et annet sted dersom dere på død og liv må sove i samme seng. 

Det blir bare for dumt, det er som at han gjør det for å være en dust.

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Han har rett til å være dust i sitt eget hjem. Liker dere det ikke så får dere gå et annet sted da. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk helt legitimt det han gjør. 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er 17, jeg er noen år eldre.

Noen år eldre kan være mye. 

Når jeg var 17 var jeg sammen med ei på 21. Var nok ikke den mest populære hos mine foreldre

• Liker 1
Skrevet

Når man bor hjemme respekterer man foreldrene sine regler, så enkelt er det. Noen foreldre er bare ikke komfortable med at barnet deres deler seng med kjærester, spesielt under deres tak. Om han gjør det for å være dust eller ikke er revnende likegyldig. Hans hus, hans regler. 

Anonymkode: 8a2cd...d80

• Liker 4
Skrevet

Kansje han har religiøse vrangforestillinger?.

Anonymkode: 7401d...21f

Skrevet

Hvor mye eldre er du forresten? Det kan jo også ha noe å si...

Anonymkode: 8a2cd...d80

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kansje han har religiøse vrangforestillinger?.

Anonymkode: 7401d...21f

Han er hvertfall rimelig «spesiell» 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er 17, jeg er noen år eldre. faren hans har sagt at dersom jeg skal sove over så må jeg ligge på et annet rom. Hva er grunnen til dette, tror dere? Vi har begge hatt sex før, vi kan fint ha sex selvom vi ikke sover på samme rom så det er bare leit at vi ikke får sovet sammen. :( Jeg går på prevensjon. faren hans er overdrevent streng og behandler han som om han skulle vært 10.. det skal også nevnes at faren hans har vært frekk nok til å si at dersom han hører faren ha sex så får han bare ta i ørepropper. Vi hadde i det minste tatt hensyn og vært stille. 

I andre menneskers hus, bestemmer eierne av huset hva de aksepterer og ikke aksepterer under sitt tak, særlig av umyndige, hjemmeboende barn. Dersom verken du eller sønnen i husetnklarer å akseptere dette, så går dere finne dere ett annet sted å bo, begge to. 

Klarer du ikke holde orden på faren og faren? Det pleier å være vanlige trykkleifer når man dikter.....

Anonymkode: dc2b0...89c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I andre menneskers hus, bestemmer eierne av huset hva de aksepterer og ikke aksepterer under sitt tak, særlig av umyndige, hjemmeboende barn. Dersom verken du eller sønnen i husetnklarer å akseptere dette, så går dere finne dere ett annet sted å bo, begge to. 

Klarer du ikke holde orden på faren og faren? Det pleier å være vanlige trykkleifer når man dikter.....

Anonymkode: dc2b0...89c

Rapporter for å være usaklig. Du er frekk, hvis du ikke tåler å se skrivefeil bør du nok ikke lese på forum.

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først og fremst: hva legger du i "noen" år eldre? Ser at flere har spurt om det samme her..

Deretter, som flere andre også har sagt, så er det eier av hus som bestemmer kjørereglene. Spesielt når det er snakk om et umyndig barn som tydeligvis er sammen med en person som er myndig. Skjønner godt at faren hans ikke akkurat fluffer putene og sier bon voyage.

Anonymkode: 1ad2e...7d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...