Gå til innhold

Bryllupsreise, trenger inspirasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss i Juli og trenger sårt tips til hvor det kan være fint å reise på bryllupsreise. Ingen av oss er strandløver, men jeg liker å snorkle hvis det er klart vann og spennende koraller/fisk. Ellers liker vi flott natur, god mat og drikke og eksotisk dyreliv. Har sett på Hawaii, men det er jo gruelig dyrt, hvis vi ikke får tak i noen billige flybiletter :P

Anonymkode: 61175...c2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at hvis man trenger inspirasjon av ukjente på KG for å finne ut hvor man skal reise på bryllupsreise, så kan man like gjerne bli hjemme. De fleste har vel felles drømmer, steder man har pratet om osv. Har man ikke det, så kan man spare pengene til man har en felles drøm om en reise.

Anonymkode: 1b6d2...b6c

• Liker 1
Skrevet
På 20.10.2019 den 14.21, AnonymBruker skrev:

Vi gifter oss i Juli og trenger sårt tips til hvor det kan være fint å reise på bryllupsreise. Ingen av oss er strandløver, men jeg liker å snorkle hvis det er klart vann og spennende koraller/fisk. Ellers liker vi flott natur, god mat og drikke og eksotisk dyreliv. Har sett på Hawaii, men det er jo gruelig dyrt, hvis vi ikke får tak i noen billige flybiletter :P

Anonymkode: 61175...c2a

Rundreise på Bali! Billig luksus, god mat og deilig klima på sommeren. Masse eksotiske aper i Ubud.

USA: Billige flybilletter dit i alle fall. Ikke noe problem å finne greie priser til Hawaii heller, men hotell og spise ute koster. San Francisco er en fantastisk by for kjæresteferie, gjerne i kombo med strandliv i LA

Nærmere: Madeira. Fantastisk liten øy, med rom for fine naturopplevelser.

Sri Lanka: Billig land. Kan unne dere litt luksus, også kan man dra på safari. Spennende land og mye å oppleve.

Anonymkode: 1e1d8...ded

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...