Ullvott Skrevet 20. oktober 2019 #1 Skrevet 20. oktober 2019 Den lille eller den store? Jeg har lyst til å unne meg en førjulsgave til meg selv, og tenkte at adventskalenderen fra Rituals kunne passe. Men siden de koster ganske mye lurer jeg på hvilken som er «mest verdt det». Det er litt vanskelig å se utfra bildene hvor store de ulike tingene er. Er den minste nesten bare fylt av ting med vareprøvestørrelse, eller er det noen av produktene man får brukt mer enn én gang? Det står at den store har produkter verdt 1650, og koster 980. Dvs at man sparer kr 670. Den lille oppgis å være verdt 1320, og koster 650. Altså 670 kroner spart her også. Prosentmessig mest å spare på den minste, m.a.o. Men i praksis? Og til dere som har kjøpt en av disse kalenderne før: er dere fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #2 Skrevet 20. oktober 2019 Tips: om du kjenner noen som skal ta fly før jul eller om du skal det så har de den dyreste rituals-kalenderen på den kosmetikkbutikken på innenlands på Gardermoen (og sikkert alle andre flyplasser som har en slik butikk og) og den koster 700 og noe der i stedet for nesten 1000. Anonymkode: 46e3a...e57 2
Ariana807 Skrevet 20. oktober 2019 #3 Skrevet 20. oktober 2019 Jeg har kjøpt den store i år, angret på at jeg ikke kjøpte i fjor, var mye fint i den 980kr er mye for en adventskalender, men jeg synes det var verd det 😄 og tror ikke jeg endrer mening ettersom jeg åpner pakkene i desember. Er noen nye produkter også som er i den, så jeg gleder meg til å prøve mye forskjellig, og ikke bare det samme gamle 😄 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #4 Skrevet 20. oktober 2019 1 time siden, Ariana807 skrev: Jeg har kjøpt den store i år, angret på at jeg ikke kjøpte i fjor, var mye fint i den 980kr er mye for en adventskalender, men jeg synes det var verd det 😄 og tror ikke jeg endrer mening ettersom jeg åpner pakkene i desember. Er noen nye produkter også som er i den, så jeg gleder meg til å prøve mye forskjellig, og ikke bare det samme gamle 😄 Hvordan vet du hva som er i den? Anonymkode: a3d2a...b68
Ariana807 Skrevet 20. oktober 2019 #5 Skrevet 20. oktober 2019 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du hva som er i den? Anonymkode: a3d2a...b68 Før jeg kjøpte 2019 versjonen, så jeg en video (fra september 2018) review av 2018 versjonen på youtube. Det blir jo ikke nøyaktig ekstakt de samme tingene som er oppi i år også, men går ut i fra at det er lignende produkter. Hun i butikken sa det var noen nye produkter som ikke var til salgs enda i den. Nå har jeg ikke sett selv på forklaringen, for jeg vil bli overraska hver dag i desember, men om jeg husker riktig så kan du lese alt som er oppi på nettsidene deres Endret 20. oktober 2019 av Ariana807
Zenhouse Skrevet 20. oktober 2019 #6 Skrevet 20. oktober 2019 Jeg kjøpte den store i fjor, kjempe fornøyd. Tips: de selger den nå for 650 på danske-båten( color line) ifjor hadde jeg flaks, tok båten et par dager før 1 desember, de solgte den ut for 350 kr da!
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #7 Skrevet 21. oktober 2019 Er det sminke i den, eller bare kroppspleie? Anonymkode: 17209...898
Ullvott Skrevet 21. oktober 2019 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det sminke i den, eller bare kroppspleie? Anonymkode: 17209...898 Det er ikke sminke i noen av dem, men hud- og kroppspleie, duftlys, duftpinner mm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå