Husmor2 Skrevet 20. oktober 2019 #1 Skrevet 20. oktober 2019 (endret) . Endret 20. oktober 2019 av Husmor2 Fjerning av tråd grunnet negativ respons
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #2 Skrevet 20. oktober 2019 Hva med å ta en utdannelse eller noe så du kan få oppmerksomhet for hva du har mellom øra i stedet for å bli sett på som en knulledukke? Anonymkode: b3e83...0e6 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #3 Skrevet 20. oktober 2019 Herregud, alt man skal undre seg over Sikker på at ikke dette er grunnen til at du liker å fremheve brystene dine, i håp om at gutter skal tenke på akkurat dine pupper når de runker? Anonymkode: 86c12...4fe
Husmor2 Skrevet 20. oktober 2019 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å ta en utdannelse eller noe så du kan få oppmerksomhet for hva du har mellom øra i stedet for å bli sett på som en knulledukke? Anonymkode: b3e83...0e6 Jeg regnet forsåvidt med å få en del surmagete svar fra ‘kvinnesakskvinner’ på dette ja 🤦🏼♀️ Man kan vel få lov å like den slags erotikk selv om man faktisk HAR utdannelse? 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #5 Skrevet 20. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å ta en utdannelse eller noe så du kan få oppmerksomhet for hva du har mellom øra i stedet for å bli sett på som en knulledukke? Anonymkode: b3e83...0e6 Dama beskriver seg selv som godt voksen og klarer ikke en gang skrive ordet ‘feilskriving’ riktig. Tror du ikke hun gjør minst like stor nytte med puppene sine? Anonymkode: 2c4e5...df7
Husmor2 Skrevet 20. oktober 2019 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud, alt man skal undre seg over Sikker på at ikke dette er grunnen til at du liker å fremheve brystene dine, i håp om at gutter skal tenke på akkurat dine pupper når de runker? Anonymkode: 86c12...4fe Nei, jeg liker det fordi jeg synes det er litt erotisk, ikke fordi jeg har behov for at noen bruker meg som ‘runkeobjekt’. Mitt spm var av ren nysgjerrighet.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #7 Skrevet 20. oktober 2019 5 minutter siden, Husmor2 skrev: Nei, jeg liker det fordi jeg synes det er litt erotisk, ikke fordi jeg har behov for at noen bruker meg som ‘runkeobjekt’. Mitt spm var av ren nysgjerrighet. Hvordan skal noen her kunne svare bastant på dette da? Noen gjør kanskje det, men om de runker spesifikt til dine pupper eller bare pupper generelt er jo vanskelig å si. Anonymkode: 86c12...4fe
Husmor2 Skrevet 20. oktober 2019 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal noen her kunne svare bastant på dette da? Noen gjør kanskje det, men om de runker spesifikt til dine pupper eller bare pupper generelt er jo vanskelig å si. Anonymkode: 86c12...4fe Det var jo nettopp det jeg lurte litt på da 👀 Spurte ikke om mine bryster eksakt, men mer generelt hvor vanlig det er å bruke slikt til opphissing når man er ung og runker
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #9 Skrevet 20. oktober 2019 2 minutter siden, Husmor2 skrev: Nei, jeg liker det fordi jeg synes det er litt erotisk, ikke fordi jeg har behov for at noen bruker meg som ‘runkeobjekt’. Mitt spm var av ren nysgjerrighet. De unge guttene har i prinsipp ikke lov til å være her, da det er en aldersgrense på 16 år. At godt voksne damer skal henvende seg til ‘unge gutter’ vedrørende seksuelle ting, er uansett like creepy som at godt voksne menn gjør det samme. KG er tydelig i reglene om at det ikke er en plass hvor pedofile skal møtes. Anonymkode: 2c4e5...df7 1
Husmor2 Skrevet 20. oktober 2019 Forfatter #10 Skrevet 20. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De unge guttene har i prinsipp ikke lov til å være her, da det er en aldersgrense på 16 år. At godt voksne damer skal henvende seg til ‘unge gutter’ vedrørende seksuelle ting, er uansett like creepy som at godt voksne menn gjør det samme. KG er tydelig i reglene om at det ikke er en plass hvor pedofile skal møtes. Anonymkode: 2c4e5...df7 Dette var på ingen måte ment for gutter under den seksuelle lavalder. Trist å se at noen kan tenke noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #11 Skrevet 20. oktober 2019 5 minutter siden, Husmor2 skrev: Dette var på ingen måte ment for gutter under den seksuelle lavalder. Trist å se at noen kan tenke noe slikt. jeg tror mange forstod hva du mente, men ingen regel uten unntak Anonymkode: cbfd3...0ea
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #12 Skrevet 20. oktober 2019 Du trenger ikke å gå i slike topper for at folk skal legge merke til puppene dine. Jeg er selv slank med store (naturlige) bryster. Jeg går alltid i helt vanlige gensere og topper. Ikke utringningen og ikke spesielt ettersittende. Allikevel får jeg mye ufrivillig oppmerksomhet rundt puppene mine. Kan ikke skjønne at noen ønsker denne oppmerksomheten og kler seg for å få enda mer av den. Anonymkode: 9d7d5...cab
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #13 Skrevet 20. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg tror mange forstod hva du mente, men ingen regel uten unntak Anonymkode: cbfd3...0ea Tror en del er naiv og lar ting foregå rett foran nesen på seg. Anonymkode: 2c4e5...df7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #14 Skrevet 20. oktober 2019 10 minutter siden, Husmor2 skrev: Dette var på ingen måte ment for gutter under den seksuelle lavalder. Trist å se at noen kan tenke noe slikt. Neivel? Fint om du kan spesifisere hvilken aldersgruppe du henvender deg til, da. Så slipper det å høres ut som du egentlig er på jakt etter andre voksne med slike tilbøyeligheter. Anonymkode: 2c4e5...df7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå