Gå til innhold

Hva gjør en godt voksen mann på Snap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann over 50 en stund, og han har veldig høy score på Snapchat. Det kan øke med over 100 på en dag. 

Jeg snapper masse med venninner, men får allikevel max 20-30 om dagen (jeg er over 40 år).

Så enten har han masse damer han snapper mye med, for menn i den alderen snapper vel ikke men kompiser?

Eller er det andre måter å øke så mye hver dag? Bare lurer for det gjør meg ganske usikker på han, siden han også ynder ofte å si at han ikke liker sosiale medier og ikke "lever sitt liv" på sosiale medier....

Anonymkode: 48720...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han barn? De fleste jeg kjenner på den alderen har snap fordi det er der de får oppdateringer fra ungene sine. 

Anonymkode: 73b7c...472

• Liker 17
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han barn? De fleste jeg kjenner på den alderen har snap fordi det er der de får oppdateringer fra ungene sine. 

Anonymkode: 73b7c...472

Han har voksne barn, så antar han får noen fra dem. Men når han flere dager på rad øker scoren med over 100, så er det mye for å få oppdateringer fra sine barn (som begge er over 20).

Tror nesten han må få snapper fra flere enn dem for å få så høy score...

Skrevet

Han sender sikkert memes og andre bilder/videoer til kamerater. Gjør typen her og skåren hans øker så klart mye pga det.  

Anonymkode: 080f7...c04

• Liker 2
Skrevet

På jobb har vi en gruppe hvor vi som jobber ute er medlem i. Dette er menn fra alder 18-60. Pluss meg da.  Her snappes det værtfall hele dagene. Lastebiler, flauser, kaffikopper, framgang. Poenget mitt, disse elste ser heller ikke på seg selv som aktive brukere av sosialemedier. Men denne gruppa teller liksom ikke🤷🏼‍♀️ Å her snappes det mye!  

Anonymkode: d4d9c...06e

• Liker 5
Skrevet

Mannen (40) snapper mye med kompiser, treningsgruppen, kollegaer, de har egen familiegruppe, og en egen grupper for studie-gjengen. I tillegg til 2-4 snap med meg hver dag. 

Faren min (70) snapper mye med alle barna, barnebarn, og søsknene sine. 

Så har jeg en bekjent som hovedsakelig bruker snap med Tinder-kontakter, og holder mange på gress her. 

Så her finnes det like mange svar som det finnes "eldre" menn. 

Anonymkode: c0d25...d2e

• Liker 4
Skrevet

Syns egentlig det er mer spesielt at du holder øye på scoren hans. 

Anonymkode: 16ee5...037

• Liker 36
Gjest ByeByeLove
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har datet en mann over 50 en stund, og han har veldig høy score på Snapchat. Det kan øke med over 100 på en dag. 

Jeg snapper masse med venninner, men får allikevel max 20-30 om dagen (jeg er over 40 år).

Så enten har han masse damer han snapper mye med, for menn i den alderen snapper vel ikke men kompiser?

Eller er det andre måter å øke så mye hver dag? Bare lurer for det gjør meg ganske usikker på han, siden han også ynder ofte å si at han ikke liker sosiale medier og ikke "lever sitt liv" på sosiale medier....

Han sender sikkert dickpics som ei mitraljøse.

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Latterlig fokus. Det er et mye større problem enn hans Snap-eskapader.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På jobb har vi en gruppe hvor vi som jobber ute er medlem i. Dette er menn fra alder 18-60. Pluss meg da.  Her snappes det værtfall hele dagene. Lastebiler, flauser, kaffikopper, framgang. Poenget mitt, disse elste ser heller ikke på seg selv som aktive brukere av sosialemedier. Men denne gruppa teller liksom ikke🤷🏼‍♀️ Å her snappes det mye!  

Anonymkode: d4d9c...06e

Dette har jeg faktisk ikke tenkt på! Slike grupper er ofte ganske aktive, er med i et par sånne selv.

ts

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel bare et tegn på at jeg er usikker på om han holder på med flere eller om han holder andre varme..... Så ja, ikke noe godt tegn, og kanskje gjør han kanskje noe jeg ikke hadde likt. Synes allikevel det er spesielt, har ikke opplevd dette med noen andre i den alderen...

ts

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja det var det jeg tenkte å.

Er liksom tennåringsgreie føler jeg å være opphengt i snapscore.

• Liker 3
Skrevet

Chatten telles vel også? 

Skrevet

min mann har høyere score på snap enn meg, han snapper med ungene, med egen familie, med venner - det går i en jevn dur sammen med andre medier som wassap, messenger, og jeg vet ikke hva, telefonen er i perioder lint til hånden både i jobb og privat regi.. 

Anonymkode: 2b669...422

Skrevet

Kjæresten min er en del yngre, og snapper mye. Jeg hang meg opp i snapscore i starten siden han også sa han ikke snappet mye selv om scoren kunne gå opp over 100 på en dag. Det viser seg at om han sender et bilde til 30 så øker det 30. Så svarer kanskje 20 av de med et bilde osv. Er man i tillegg med i grupper, som nevnt over, kan det vel fort ta av litt. Kanskje han syns det er litt flaut at han snapper en del, at det er derfor han sier han ikke gjør det, eller han bare mener det ikke er mye selv om det er det i dine øyne.

Anonymkode: cca9c...319

• Liker 2
Skrevet

Jeg får en del dickpics og sexy filmer av en gift mann over 50 som jeg ligger med. Følger ikke med på snapscore, men det er vel sånt det fort øker av. 

Når det er sagt så har jeg som alle andre en håndfull venner som er UTROLIG aktive på snap, som filmer halve dagen sin, og det er et par menn som pusher 50 som er de aller verste her faktisk. De har heller ikke skjønt at snapfilmer skal være under 60 sek og ha et poeng, de kan faen lage en helaftens spillefilm av "bjørn maler hytta minutt for minutt", og du får sikkert masse poeng for sånt. I tillegg er de ikke nære venner av meg og tror likevel jeg er interessert i å se alt det kjedelige greiene, så de sender kanskje til samtlige på lista, det må jo også øke scoren (?).

Også i trådene jeg har med kolleger er det mye utveksling av intern humor og generelle oppdateringer, og mange der er opp mot 50. Nå er det en gjeng og ser Man U-Liverpool i forbindelse med jobb, og jeg har sett hver eneste øl de har drukket og måltid de har spist siden de startet på gardermoen fredag.

Anonymkode: 244f3...1e0

• Liker 7
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er en del yngre, og snapper mye. Jeg hang meg opp i snapscore i starten siden han også sa han ikke snappet mye selv om scoren kunne gå opp over 100 på en dag. Det viser seg at om han sender et bilde til 30 så øker det 30. Så svarer kanskje 20 av de med et bilde osv. Er man i tillegg med i grupper, som nevnt over, kan det vel fort ta av litt. Kanskje han syns det er litt flaut at han snapper en del, at det er derfor han sier han ikke gjør det, eller han bare mener det ikke er mye selv om det er det i dine øyne.

Anonymkode: cca9c...319

Ja, det er akkurat det: At han hevder han ikke bruker sosiale medier så mye, og så snapper han 3-4 ganger mer enn meg. Men kanskje han faktisk bare sender til mange han har på listen, og få snap tilbake av nesten alle? Det gir jo mening. 

Merkelig at han har behov for å si at han ikke gjør det, når han gjør det. Men ok, kanskje det også har noe med mann i den alderen å gjøre. Ikke helt stuerent å være så ivrig på snap som mann, kanskje? Tror det er mer akseptert blant kvinner.

ts

Skrevet

Kan ikke personer som er over en viss alder være på snap??? Det er blitt ganske vanlig at også eldre folk er på både snap og FB. Jeg er selv 40, men har ikke peiling på hvordan en ser på score. Snap bruker jeg ofte.

Anonymkode: b8d93...2e6

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet

Er det aldersgrense på snap??

Er ikke det en app for alle og enhver som gidder denslags fjas? 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forteller en hel del om TS.. Hadde ei jeg datet fulgt med på min snapscore og kommentert det  så ville jeg snudd ryggen til uten å se meg tilbake.. 

Anonymkode: 45616...8cd

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke personer som er over en viss alder være på snap??? Det er blitt ganske vanlig at også eldre folk er på både snap og FB. Jeg er selv 40, men har ikke peiling på hvordan en ser på score. Snap bruker jeg ofte.

Anonymkode: b8d93...2e6

Da har du nok ikke så høy score som han jeg snakker om her. Han har ca 35000....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...