AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #1 Skrevet 20. oktober 2019 Hva er best, tror du? Virker enklere å bare få kjøpt en, men de er dyre og vil gjerne ha noe bra. Har to mnd igjen så føler jeg haster litt 🤣 Erfaringer / tanker? Anonymkode: e6ed0...63a
Anjatapinjata Skrevet 20. oktober 2019 #3 Skrevet 20. oktober 2019 Kjøpte helt ny isofix izi go eller hva den heter med base til 2500kr, synes ikke det var dyrt. Men fant ut etterpå at jeg ikke har isofix i bilen så kunne sluppet unna med bare stolen til 1200kr🙄😣 2
Moi123 Skrevet 20. oktober 2019 #4 Skrevet 20. oktober 2019 Ville kjøpt. Om du tenker å få flere barn kan du ha babystolen til neste og. Og vet ikke hvor mye valg man har med IF, men det er viktig at stolen passer i bilen, dvs babystol skal ha 45 grader helling og ikke alle stoler passer alle biler. 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #5 Skrevet 20. oktober 2019 Vi leier fra If og er veldig fornøyde, er på stol 2 nå. Ville ikke ende opp med en stol som ikke kunne selges igjen, ser at brukte bilstoler er til salgs overalt samtidig som det ikke er anbefalt å kjøpe brukt. Husker ikke hva modellen heter, men vi er nå på vår andre flunkende nye stol fra BeSafe. Anonymkode: 9f7a7...0c6
Mrs Robinson Skrevet 20. oktober 2019 #6 Skrevet 20. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi leier fra If og er veldig fornøyde, er på stol 2 nå. Ville ikke ende opp med en stol som ikke kunne selges igjen, ser at brukte bilstoler er til salgs overalt samtidig som det ikke er anbefalt å kjøpe brukt. Husker ikke hva modellen heter, men vi er nå på vår andre flunkende nye stol fra BeSafe. Anonymkode: 9f7a7...0c6 Hva er forskjell på å leie og kjøpe brukt egentlig? Regner jo med at de stolen man kan leie, også er leid av andre personer 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #7 Skrevet 20. oktober 2019 42 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Hva er forskjell på å leie og kjøpe brukt egentlig? Regner jo med at de stolen man kan leie, også er leid av andre personer Det med å ikke kjøpe brukt er skremseslpropaganda fra stolprodusentene. Hvis du kjøper fra en du stoler ( ) på så er det trygt. I et samfunn med stadig mer overforbruk er leie eller kjøpe brukt gode alternativer. Stolprodusentene og salgsapparatene deres burde skamme seg for å gi råd om å gjøre fullgode stoler om til søppel. Anonymkode: 9a4d8...d00
Mrs Robinson Skrevet 20. oktober 2019 #8 Skrevet 20. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det med å ikke kjøpe brukt er skremseslpropaganda fra stolprodusentene. Hvis du kjøper fra en du stoler ( ) på så er det trygt. I et samfunn med stadig mer overforbruk er leie eller kjøpe brukt gode alternativer. Stolprodusentene og salgsapparatene deres burde skamme seg for å gi råd om å gjøre fullgode stoler om til søppel. Anonymkode: 9a4d8...d00 Er klar over dette, og har selv 2 stoler vi har fått av familie som vi stoler på Ser vare at AB jeg siterte argumenterer med at "Ville ikke ende opp med en stol som ikke kunne selges igjen, ser at brukte bilstoler er til salgs overalt samtidig som det ikke er anbefalt å kjøpe brukt.", men jeg kan ikke se hva som er forskjell på å leie en bilstol som andre har brukt til et ukjent antall barn, og å kjøpe en brukt bilstol som er brukt av 1 barn.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #9 Skrevet 20. oktober 2019 4 timer siden, Mrs Robinson skrev: Hva er forskjell på å leie og kjøpe brukt egentlig? Regner jo med at de stolen man kan leie, også er leid av andre personer Begge stolene vi har fått fra If var ubrukte, de kom rett fra fabrikanten. Anonymkode: 9f7a7...0c6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #10 Skrevet 20. oktober 2019 Jeg ville kjøpt. Da kan dere velge stol fritt, og finne en som virkelig passer i bilen deres. Det er en bilstolgruppe på Facebook hvor dere kan få gode, personaliserte råd. Anonymkode: bd119...028
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #11 Skrevet 20. oktober 2019 Jeg ville kjøpt stol nr 2, men babystolen kunne jeg nok leid om prisen er gunstig. Den har så kort brukstid at det tror jeg kunne vært økonomisk riktig. Stol nr 2 derimot brukes gjerne i 4-5 år (helst), og da tror jeg stolen plutselig blir veldig dyr. Anonymkode: a4fde...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå