Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du blitt snurt eller synes det var ubehagelig hvis mannen brukte det? Evt hvorfor? 

Anonymkode: e5631...a95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du? Har du tenkt å komme ut av skapet ditt som transe ?

Anonymkode: eb714...730

Skrevet

Hadde nok syntes det var veldig rart. Mannen (og min type) er ikke av typen som bruker sånt, så ville bok syntes det var litt for feminint for min del. 

Skal dog sies at folk må gjøre det de føler for, og at jeg sikkert kunne sett en fin mann uten å tenke over at han hadde på seg noen av delene, men jeg setter mest pris på at mannen har barbert seg i ansiktet og kanskje fiksa seg på håret.

Anonymkode: 5c29e...3f8

Skrevet

UltimateNeighboringInsect-size_restricte

Anonymkode: 7342f...b3e

Skrevet

Jeg hadde aldri begynt å date en mann som bruker sminke. Og det hadde blitt et helsikes rabalder hvis han plutselig skulle begynt med det. 

Anonymkode: d8594...75d

Gjest Krampus
Skrevet

Datet en goth da jeg var tenåring. Han brukte eyeliner og neglelakk og da syns jeg det var dritsexy. Men da var det en del av looken. En fyr som bruker mascara og neglelakk uten at det er en del av et "hverdagskostyme" er uaktuelt. 

Skrevet

Jeg har prøvd å påføre gubben neglelakk. Funker ikke.. 🤣 Så det hadde jeg ikke reagert på. Men mascara på mann? Njeee, de har så naturlig lange og tykke vipper at det tror jeg hadde blitt litt mye.

Anonymkode: 17fce...2f2

Skrevet

Tja, mulig jeg er fordomsfull, men neglelakk på en mann synes jeg er rart. 

Mascara derimot kan jeg heller forstå. Hvis en mann har helt lyse og nærmest usynlige vipper, kan jeg skjønne at han ønsker litt farge. Men kanskje permanentfarge er bedre enn mascara? Det gir et mer naturlig utseende. 

Skrevet
På 20.10.2019 den 0.29, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du? Har du tenkt å komme ut av skapet ditt som transe ?

Anonymkode: eb714...730

Ja, er det ikke flott! At jeg som mann kan bruke sminke. Antar at du også har et indre ønske om slike ting, siden det tydeligvis traff deg. Føl fri til å bære deg selv uten at du føler deg bundet av andre sine fordommer/holdninger. 

Anonymkode: e5631...a95

Skrevet

Jeg tror less is more, spesielt for menn! Man skal vel helst ikke kunne se at du har tatt på deg sminke, da blir du nok kjekkest. 
Støtter den over her som sa å farge øyevippene, jeg syntes mascara ser rart ut på jenter. Det blir ofte klumpete og falskt, men dersom du får det til å ta det på slik at det ser naturlig ut, og du velger en mascara som ikke drysser og ikke setter merker så går det sikkert bra. Finn ut hvordan øynene dine reagerer på mascara før du bruker det sammen andre. Mine øyne foreksempel tåler ofte ikke mascara, og de begynner å renne så fort jeg tar det på. Så jeg har prøvd såå mange mascaraer til jeg var nogenlunde fornøyd. 

Neglelakk.. Det er jo ikke så veldig nøytralt uansett hvordan det blir brukt, så det tror jeg ikke at jeg ville likt. Jeg er stygg som sier det men liker at mannen min er litt mann. Vil heller ha skitt under neglene enn rød neglelakk :') Men whatever floats your boat.

PS: DRIT I HVA VI SIER, HVIS DU VIL, SÅ GJØR DU DET. FUCK ALLE OSS OG VÅRE MENINGER SOM ER IRRELEVANTE FOR DITT LIV ❤️

Skrevet

Mannen min bruker sort neglelakk innimellom. Men han er typen som kler det og med stilen hans er det en helhet i det hele. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...