Gå til innhold

Hjelp meg kle meg til en casual date hjemme...(dame 44)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får besøk av en mann til uken . Blir vel en slags date, men hjemme hos meg. Jeg er klassisk i stilen og bruker typisk mye dressbukser og skjorter, bluser.Denne gang vurderer jeg en grå, litt strammere dressbukse og med denne genseren til (for å fremheve formene). Hva syns dere? Kan det bli pent/litt sånn halv-sexy? eller bør jeg gå for noe annet. Fint med tips- Jeg er kjolejente til vanlig og kan fint trekke på meg det når jeg skal til byen..men ikke hjemme liksom....vil ikke det skal være too obvious, men litt små sexy må det være....

Alle tips motttas med takk :)

bubbleroom-ines-knitted-sweater-dusty-pink.jpg (1860×2700)Omtrent som dette altså bare en dressbukse som er grå....og kanskje litt mer dresset enn denne. 

Anonymkode: ed419...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toppen var helt nydelig, men ville ikke hatt så mye pushup kanskje. Grått og rosa er også flott sammen. 

Anonymkode: f9b62...1a4

Skrevet

Ikke min stil, men syntes den toppen var veldig fin. Hvis du har en kjole som er ca samme stil ville jeg syntes det var enda bedre.

Anonymkode: 6706c...24a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Toppen var helt nydelig, men ville ikke hatt så mye pushup kanskje. Grått og rosa er også flott sammen. 

Anonymkode: f9b62...1a4

Takk, har tenkt det samme, at pushup må bort ;) det blir for tacky. men det blir likevel en liten utrigning der, og det var poenget. Syns også grått og rosa er pent, og jeg er lysblond i håret og tror fargen kan være match til hud og hår....Takk for innspill. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke min stil, men syntes den toppen var veldig fin. Hvis du har en kjole som er ca samme stil ville jeg syntes det var enda bedre.

Kjole hjemme føles litt "påtatt" om du skjønner....det er kanskje bare meg. Hvordan gjør man med en kjole hjemme...går man med litt tykkere strømper under da eller? Hm...

Er det forresten bedre med den toppen i kombi en en svart slimtight-jeans? eller en svart tight bukse i stedet for dressbukse?

Skrevet

Kjole hjemme føles litt "påtatt" om du skjønner....det er kanskje bare meg. Hvordan gjør man med en kjole hjemme...går man med litt tykkere strømper under da eller? Hm...

Er det forresten bedre med den toppen i kombi en en svart slimtight-jeans? eller en svart tight bukse i stedet for dressbukse?

Ja, synes det høres bedre ut, siden toppen markerer midjen tror jeg det ville passet bedre med jeans. Det viktigste er egentlig at du føler deg bra! Lykke til på date😊

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du liker kjoler så synes jeg du gjerne kan bruke det. Da ville jeg valgt en litt tykkere sort bommulsstrømpebukse med noen enkle sko til, kanskje Birkenstock eller lignende. Da dresser du kjolen litt ned, samtidig som det er feminint. Jeg tror mange menn liker det.

Anonymkode: 56eab...d74

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du liker kjoler så synes jeg du gjerne kan bruke det. Da ville jeg valgt en litt tykkere sort bommulsstrømpebukse med noen enkle sko til, kanskje Birkenstock eller lignende. Da dresser du kjolen litt ned, samtidig som det er feminint. Jeg tror mange menn liker det.

Anonymkode: 56eab...d74

Enig med alt unntatt Birkenstock. Tror de færreste menn liker det. 

• Liker 3
Gjest ByeByeLove
Skrevet
3 minutter siden, Kvalitet said:

Enig med alt unntatt Birkenstock. Tror de færreste menn liker det. 

Jeg liker damer i Birkenstock.

Gå for kjole og strømpebukse.

Skrevet
5 minutter siden, Kognosøren skrev:

Jeg liker damer i Birkenstock.

Gå for kjole og strømpebukse.

Du er på KG og liker Birkenstock. Ser du sammenhengen? (Du er blant mindretallet av menn) 

• Liker 3
Gjest ByeByeLove
Skrevet
3 hours ago, Kvalitet said:

Du er på KG og liker Birkenstock. Ser du sammenhengen? (Du er blant mindretallet av menn) 

Selvfølgelig er jeg blant mindretallet. Jeg er helt unik. Men ikke vær så sikker vedrørende Birkenstock, unge kvinne.

Skrevet
On 10/20/2019 at 12:34 AM, AnonymBruker said:

Ja hadde heller valgt jeans til☺️

Anonymkode: 6a491...8f0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...