Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! Jeg har alltid hatt lyst på barn, så lenge jeg kan huske. Og jeg har gått uten prevensjon i et år, og ble gravid i mars, men mistet i mai. Jeg har siden vært i spenning hver eneste syklus, og tatt hver negativ test med «et smil».. nå, så har jeg ikke lyst til å teste en gang. Jeg har alltid, siden eggløsningen, vært i spenning hver dag og gleder meg til å begynne å teste.. Jeg kjenner at kroppen min helt garantert ikke har fått det til denne måneden heller. Jeg ser på slike fødsel-vlogs på YouTube, og kan nesten ikke vente med at det skal skje meg.. og jeg bare har så lyst til å bli gravid. Men jeg føler jeg aldri får det til. Nå er jeg 8 dpo, ikke tatt en eneste test - og er heller ikke motivert til å teste, fordi jeg føler ikke at det har gått seg til..

Føler vi har prøvd i en evighet, og jeg vet at veldig mange har prøvd mye lenger, men jeg vil egentlig ikke ha noen bitre kommentarer. For det er ingen konkurranse om å ha prøvd lengst(noe som det virker som på enkelte kommentarfelt).

er dette her helt vanlige følelser?

Anonymkode: 3ac20...828

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det akkurat på samme måte som du beskriver der.. Det er slitsomt å være prøver og følelsen av å aldri få det til tror jeg de fleste føler på. Vet det er en fattig trøst, men mange blir gravide da de forventer det minst. Hvis du har prøvd i over ett år ville jeg kontaktet legen for å få utredning om dere kan trenge litt hjelp, da kan ting føles litt bedre å enten få den hjelpen man trenger eller få bekreftet at alt er bra.

Anonymkode: 095b8...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...