Dollydimple Skrevet 19. oktober 2019 #1 Skrevet 19. oktober 2019 Hei, jeg vil gå fra blond til brun, vil helst ha en varm mellombrun brunfarge men som jeg husker fra tidlig 90tall ble alle brune hjemmehårfarge brunsvarte.. noen som farger hjemme og er fornøyd?Jeg har andre ting å bruke penga på om dagen enn frisørbesøk.
Gjest Safiya Skrevet 19. oktober 2019 #2 Skrevet 19. oktober 2019 Har du farget hår fra før av, eller er det din naturlige farge? Hvis håret ditt er bleket vil det antakelig ta til seg fargepigmenter fortere, og da kan fargen bli annerledes enn på boksen. Uansett ville jeg nok kanskje gått en nyanse lysere enn den du tror passer, erfaringsmessig blir de nok litt mørkere enn boksen viser. Unngå uansett å sitte med fargen lenger i håret enn boksen sier, da blir det definitivt ganske fort mørkere enn planlagt.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 Farge nr 6 er vel trygt å begynne med. Eller 5, men ikke mørkere enn det. 5 kan virke veldig mørkt først, men etter et par vask lysner det litt. Hvis du vil ha varm farge se etter nr 3 eller 4 bak punktumet. 5.3 eller 5.4/6.3 eller 6.4. 4 er mer rødlig enn 3. Anonymkode: 88d1a...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå