AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #1 Skrevet 19. oktober 2019 Hva kan man gi som uttrykker kjærlighet og virkelig betyr noe? Damer liker jo ofte blomster eller sjokolade. Menn liker ofte andre typer alkohol. De trenger ikke blomster for få bryr ikke seg særlig om dem sånn rent bortsett fra at de setter pris på at noen har tenkt på han. Men av begge kjønn så finnes det jo de som ikke liker alkohol..... Og blomster og sjokolade er jo så typisk. Hva annet kan man gi som er en følelsesladet oppmerksomhet men som ikke er en kostbar ting. Kostbart er overkill og kan gjøre det hele kleint. Anonymkode: e5156...b17
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #3 Skrevet 19. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva kan man gi som uttrykker kjærlighet og virkelig betyr noe? Damer liker jo ofte blomster eller sjokolade. Menn liker ofte andre typer alkohol. De trenger ikke blomster for få bryr ikke seg særlig om dem sånn rent bortsett fra at de setter pris på at noen har tenkt på han. Men av begge kjønn så finnes det jo de som ikke liker alkohol..... Og blomster og sjokolade er jo så typisk. Hva annet kan man gi som er en følelsesladet oppmerksomhet men som ikke er en kostbar ting. Kostbart er overkill og kan gjøre det hele kleint. Anonymkode: e5156...b17 Uti fra meg då setter jeg pris på å få en opplevelse som teater, konsert 🎭🎤 av mannen ☺️ I fjor til jul så fikk jeg billett til John brungot og Henriette stenstrup med «åpent forhold» 😅 Til jul så fikk han av meg billetter til Bjarte tjøssheim 🎭🎤 nå ga jeg han billetter til Sigrid 🎤 Anonymkode: 2e48f...39c 1
Gjest Den tredje Skrevet 19. oktober 2019 #4 Skrevet 19. oktober 2019 (endret) Det jeg setter mest pris på, er noen som følger med på hva vi prater om, syns at det vi prater om er viktig og lager en gave som omhandler det. ^^ Endret 20. oktober 2019 av Den tredje
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #5 Skrevet 20. oktober 2019 Gaver jeg husker jeg satte stor pris på : En bok en date ga meg, med en liten hyggelig hilsen i foran. Jeg liker å lese, og det var en bok han mente jeg burde lese. Han hadde helt rett, jeg likte den godt. Litt utdatert teknologi nå, men en cd der daten dedikerte sang nr 4 til meg, fordi den beskrev meg. Det var ikke en kjærlighetssang, men en sang som beskrev meg som person godt. Gaven viste at han lyttet og observerte godt. En deilig morgenkåpe, så jeg ikke skulle fryse når jeg låste ham ut tidlig morgener når han måtte dra på jobb. En koffert "så vi kan oppleve verden sammen". Kanskje mest originalt, og egentlig litt for kjepphøyt, men min mann ga meg en enkel klassisk brudekjole ganske tidlig i forholdet. Jeg takket pent, og regnet med at han trodde det var en selskapskjole. At det var en tabbe egentlig. Da han fridde senere flirte han og sa "Kjole har du jo allerede." Først da gikk det opp for meg at det ikke hadde vært en tabbe, men at han hadde gitt den for å fortelle meg hva han tenkte om fremtiden. Jeg giftet meg i den kjolen. Det forventet han egentlig ikke, men det bare måtte bli slik. Uansett hvor mange kjoler jeg prøvde var den skjønnere i selve symbolikken den representerte. Den var også nydelig i sin enkelhet. Men at han våget det... Det er altså gaver som hadde symbolikk /mening/en baktanke jeg har satt mest pris på. Ikke standardgaver, men noe gjennomtenkt. Anonymkode: 6d245...e65 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #6 Skrevet 20. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Gaver jeg husker jeg satte stor pris på : En bok en date ga meg, med en liten hyggelig hilsen i foran. Jeg liker å lese, og det var en bok han mente jeg burde lese. Han hadde helt rett, jeg likte den godt. Litt utdatert teknologi nå, men en cd der daten dedikerte sang nr 4 til meg, fordi den beskrev meg. Det var ikke en kjærlighetssang, men en sang som beskrev meg som person godt. Gaven viste at han lyttet og observerte godt. En deilig morgenkåpe, så jeg ikke skulle fryse når jeg låste ham ut tidlig morgener når han måtte dra på jobb. En koffert "så vi kan oppleve verden sammen". Kanskje mest originalt, og egentlig litt for kjepphøyt, men min mann ga meg en enkel klassisk brudekjole ganske tidlig i forholdet. Jeg takket pent, og regnet med at han trodde det var en selskapskjole. At det var en tabbe egentlig. Da han fridde senere flirte han og sa "Kjole har du jo allerede." Først da gikk det opp for meg at det ikke hadde vært en tabbe, men at han hadde gitt den for å fortelle meg hva han tenkte om fremtiden. Jeg giftet meg i den kjolen. Det forventet han egentlig ikke, men det bare måtte bli slik. Uansett hvor mange kjoler jeg prøvde var den skjønnere i selve symbolikken den representerte. Den var også nydelig i sin enkelhet. Men at han våget det... Det er altså gaver som hadde symbolikk /mening/en baktanke jeg har satt mest pris på. Ikke standardgaver, men noe gjennomtenkt. Anonymkode: 6d245...e65 Det var en mann som er god på gaver! Men at han hadde guts til brudekjole! Wow! Jeg tror jeg hadde fått hetta av akkurat den. Men de andre gavene viste at han er kreativ og setter pris på deg og vil være sammen med deg. Tror du har en flott mann! Anonymkode: b84b4...716
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #7 Skrevet 17. desember 2019 Du gir ikke gaver til en du kun er forelsket i og ikke har et forhold til. Anonymkode: 5c6f9...85b
eliiin Skrevet 17. desember 2019 #8 Skrevet 17. desember 2019 Jeg hadde gitt billetter til et teaterstykke, eller kinobilletter feks. Eller et hyggelig kort med et løfte om å dra ut å spise på en fin restaurant (på din regning). I fjor strikker med et par tøfler. Kanskje du kan lage noe personlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå