AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #1 Skrevet 19. oktober 2019 Bruker Siberia rød snus. Tok en snus nå på andre sidenenn jeg pleier i overleppa. Da jeg tok den ut Så løsnet det skinn inn under overleppa der snusen lå. Noen som har opplevd det før? Brukt den før å den er veldig sterk, men ikke opplevd dette før. Så ut som slim men var skinn. Anonymkode: df58e...09d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #2 Skrevet 19. oktober 2019 Er jo ikke rart i det hele tatt. Siberia er jo en kraftsalve ut av de sjeldne! Sterk som fy. Og du la den en plass hvor det vanligvis aldri legges snus, og slimhinna fikk da rundjuling. Jeg snuser på annenhver side. For at hullet skal være jevnt på begge sidene. Anonymkode: 72917...ca0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #3 Skrevet 19. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo ikke rart i det hele tatt. Siberia er jo en kraftsalve ut av de sjeldne! Sterk som fy. Og du la den en plass hvor det vanligvis aldri legges snus, og slimhinna fikk da rundjuling. Jeg snuser på annenhver side. For at hullet skal være jevnt på begge sidene. Anonymkode: 72917...ca0 Ok, takk. Ja slimhinna fikk nok sjokk, også var jeg ikke fuktig der da jeg la den inn. Siberia reagerer jeg ikke på lenger da jeg bruker den fast. Anonymkode: df58e...09d
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #4 Skrevet 19. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk. Ja slimhinna fikk nok sjokk, også var jeg ikke fuktig der da jeg la den inn. Siberia reagerer jeg ikke på lenger da jeg bruker den fast. Anonymkode: df58e...09d Kroppen har nok vendt seg til nikotininntaket. Men det har ikke slimhinna som du la den på som trekker til seg alt Svidde det på den siden? Anonymkode: 72917...ca0
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #5 Skrevet 19. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kroppen har nok vendt seg til nikotininntaket. Men det har ikke slimhinna som du la den på som trekker til seg alt Svidde det på den siden? Anonymkode: 72917...ca0 Ja det svidde no helt jævlig på høyre siden. Bruker den siden av til. Men sjelden den siden ned siberia. Bruker bare Venstre. Får nok la høyre siden være i fred å la slimhinnen komme seg igjen.😊 Anonymkode: df58e...09d
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #6 Skrevet 20. oktober 2019 Jaja, har skjedd meg flere ganger tidligere. Jeg snuste over en boks med Thunder om dagen tidligere og da hendte det en sjelden gang. Nå snuser jeg bare innimellom for kosens skyld. Har faktisk klart å gi meg med den faste snusingen. Anonymkode: d9041...9dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå