Gjest Malena ++ Skrevet 23. mai 2005 #1 Del Skrevet 23. mai 2005 Vi skal fliselegge trapp ute og har kikket litt i forskjellige butikker, men hjelpe meg så dyrt det er ! Det er utrolig stor pris forskjell på "samme" fliser, vet selfølgelig kvaliteten er forskjellig, noen som har gode erfaringer/dårlig erfaringer?? Vi vil gjerne gjøre dette skikkelig når det først skal gjøres.... noen tips til butikker? Andre tips ang. ute fliser...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 23. mai 2005 #2 Del Skrevet 23. mai 2005 (Vet ikke helt hva det heter, men våger meg utpå i den tro at du forstår allikevel). Det som er viktig med fliser som blir utsatt for fuktighet, er at de har så lavt fuktopptak (?) som mulig. Du kan også se kvaliteten på flisen på baksiden. Snu den og skrap med en hard gjenstand....det skal ikke etterlate seg noe merke. Når det gjelder tips til butikker, så kommer jo det an på hvor i landet du bor. Uansett, så vil jeg anbefale deg å ikke handle på Megaflis (billig og dårlig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå