AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #1 Del Skrevet 19. oktober 2019 Jeg skal på en konsert i Oslo konserthus i november, og tenkte da det kunne være koselig å gå ut å spise enten før eller etter konserten. Har sjekket litt på tripadvisor, men synes ikke jeg blir så klok, da veldig få har lagt ut priser og menyer. Så noen her som har forslag? Krav: IKKE thai/kinesisk/italiensk Mye mat Så kort som mulig å gå fra parkeringen på konserthuset eller Aker Brygge, da jeg er dårlig til beins. (Å gå til rådhuset/karl johan går greit, men ikke noe lenger) Var mye på Onkel Donald (rett ved siden av juridisk fakultet) før, men ser at denne er nedlagt? Var også en indisk rett i nærheten som var veldig god, men jeg husker ikke navnet på denne, og vet derfor ikke om den eksisterer lenger? Vi er 2 stk, noen som vet om man må bestille bord, siden dette blir midt i julebordsesongen? Anonymkode: 855c6...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #2 Del Skrevet 19. oktober 2019 Eik? bra sted, snille priser. ja: bestill bord i november. nei: restauranter går sjelden tomme for mat, så du blir mett overalt - ingen grunn til å se etter sted med "Mye mat" Anonymkode: d68dc...64f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #3 Del Skrevet 19. oktober 2019 Kverneriet på Solli Plass er 10 min å gå fra Konserthuset. Bra mat! Anonymkode: b3874...198 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #4 Del Skrevet 19. oktober 2019 Og ja, alltid bestille bord på ordentlige steder;) Anonymkode: b3874...198 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #5 Del Skrevet 19. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: nei: restauranter går sjelden tomme for mat, så du blir mett overalt - ingen grunn til å se etter sted med "Mye mat" Anonymkode: d68dc...64f Hehe, det er sant De har jo alltid mer på kjøkkenet Tenkte mer at man får en full tallerken som man kan bli mett av, ikke slike "fancy" retter som koster skjorta, men kun dekker 10% av tallerkenen... Takker for tips, begge de som er nevnt her ser bra ut TS Anonymkode: 855c6...e8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #6 Del Skrevet 19. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kverneriet på Solli Plass er 10 min å gå fra Konserthuset. Bra mat! Anonymkode: b3874...198 Nei huff. Styr unna! Tapt seg veldig i kvalitet dessverre.. Anonymkode: 4d0e8...356 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #7 Del Skrevet 20. oktober 2019 Ett bord i Vika, 2min å gå fra konserthuset Anonymkode: 26a89...bba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #8 Del Skrevet 20. oktober 2019 Aker Brygge har flust med restauranter. 2-300 meter fra Konserthuset finner du også Theatercafeèn, Borggården biffrestaurant og Miss Sophie restaurant. Anonymkode: 32196...275 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #9 Del Skrevet 20. oktober 2019 Hva med å gå ut på Tjuvholmen/ Aker Brygge- der er det Tjuvholmen sjømagasin, Døgnvill Burger, The pink elephant (indisk), Delicatessen- tapas, eller så er det jo mye rundt Solli plass- kjempegod indisk på Jewel of India, og nynordisk på Topphem. Anonymkode: 07083...63d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #10 Del Skrevet 20. oktober 2019 På tjuvholmen har du jo endel også, kan anbefale New Dehli; indisk. Bruk google så finner du mange alternativer. Anonymkode: ecd3b...6d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #11 Del Skrevet 23. oktober 2019 Eik Annen Etage! Anonymkode: 6c0e5...d8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hva som helst Skrevet 24. oktober 2019 #12 Del Skrevet 24. oktober 2019 Mother India (indisk) Theatro (suveren pizza) Eik Annen Etage Kverneriet (burger) c’est la bab (high end kebab) Sjømagasinet (god sjømat) Vinoteket (vinbar med pizza) Hon san (kinesisk) Delicatessen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå