Kjetil E Skrevet 21. oktober 2019 #21 Skrevet 21. oktober 2019 På 19.10.2019 den 18.41, AnonymBruker skrev: Maspalomas området bør da være ett område med det du søker. Alternativt Playa del Cura. Der får du både ro og høyde. Anonymkode: eac5d...905 I Maspalomas er det ikke klipper i det heletatt. Er flatt ganske langt innover. Derimot er jo kysten fra Arguineguin via Puerto Rico og opp til Puerto Mogan full av høye klipper og masse hoteller på dem.
Arba Skrevet 21. oktober 2019 Forfatter #22 Skrevet 21. oktober 2019 På 19.10.2019 den 23.36, AnonymBruker skrev: Kom til å tenke på en sak. Det ene hotellet ditt er Ving/Thomas Cook, det andre Apollo. Jeg vet, fra lokalbefolkningen m.fl. at der er store problemer med Thomas cook hotellene. Selv om Ving i Norge, Sverige og Danmark er oppe og går igjen, så står mange hoteller stengt på grunn av TC konkursen. Flere hoteller hadde så lite belegg at Ving for få dager siden stengte hotellene og flyttet de få gjestene som var der til andre hoteller. Ett av hotellene dette gjalt var nettopp på høyden mellom Amadores og Puerto R. Jeg klarer ikke huske hvilket eller hvor mange hoteller dette skjedde på. Vi vet heller ikke hvordan dette vil bli om noen uker. Vil du være ok med å måtte bytte hotell i ferien så er jo dette ikke noe problem, men ønsker du ikke å ta denne risikoen, så ville jeg valgt Apollo. Vi bruker bare fly, til GC og har de siste ukene brukt flybilletter både med Ving og apollo, uten problemer. Anonymkode: eac5d...905 Reduserer det kvaliteten/bemanningen/fasilitetene hos ving sine hoteller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå