Gjest Klesfan Skrevet 23. mai 2005 #1 Skrevet 23. mai 2005 Har noen spørsmål om nettbutikken til Hennes & Mauritz. Håper noen kan hjelpe meg 1. Lønner det seg å kjøpe der i stedet for i butikken, sånn prismessig? (med frakt osv..) 2. Hvor lang tid tar det før man mottar varen sånn ca fra man har bestilt?
Kristin S Skrevet 23. mai 2005 #2 Skrevet 23. mai 2005 1. Det lønner seg vel ikke å kjøpe fra nettet. Mener da at du sparer ikke stort på det! Men en finner jo ofte tilbud der da. Så synes jeg de har et mye bedre utvalg enn i butikkene. Husker ikke helt hvor mye frakten er på... 2. Varierer veldig hvor lang tid en må vente på varene. Kommer an på om de har alt på lager eller ikke. Med de varene de har på lager så pleier jeg å vente ca. 2-3 uker før jeg får det. Om de ikke har på lager så kan det gå 1 en til 2 mnd. Men da kan man jo også få tinga i to leveringer. Får først det de har på lager, så kommer resten senere.
Gjest ii Eføy Skrevet 23. mai 2005 #3 Skrevet 23. mai 2005 Vil bare si at sist gang jeg bestilte, fikk jeg varene etter 1 uke.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 En jeg kjenner og fikk de innenfor en uke. Hun sa fra at det hastet da hun bestilte da
Ephemera Skrevet 23. mai 2005 #5 Skrevet 23. mai 2005 Jeg pleier også å få varene jeg bestiller rimelig raskt! Tar vel ikke mer enn en ukes tid.
Gjest Embla s Skrevet 23. mai 2005 #6 Skrevet 23. mai 2005 Men dere som bruker å handle fra H&M postordre: Blir dere fornøyde?
Kristin S Skrevet 23. mai 2005 #7 Skrevet 23. mai 2005 Jeg har i allefall ingenting å klage på! Det eneste er jo litt kjedelig når en må vente på varene lenge. De som de ikke har på lager. Men ellers er det helt topp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå