Gjest Krampus Skrevet 19. oktober 2019 #1 Skrevet 19. oktober 2019 Er det lov å dele opp bananklaser i butikken så man får én banan istedenfor å måtte kjøpe hele klasen? Fikk tilsnakk I dag av en dame som syns det var helt grusomt av meg for da ødela jeg for de som ville kjøpe en hele klase. Har aldri sett på det som et problem før, men begynte nå å lure. 🐒
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #2 Skrevet 19. oktober 2019 Det er lov, men det er jo bare å ta en banan fra et sted hvor det ikke er en full klase? Anonymkode: f285f...6bf
Gjest Krampus Skrevet 19. oktober 2019 #3 Skrevet 19. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er lov, men det er jo bare å ta en banan fra et sted hvor det ikke er en full klase? Anonymkode: f285f...6bf Jeg tar fra de klasene som har minst bananer på hvis det er noen som har mindre enn andre. De er lettere å knekke av
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #4 Skrevet 19. oktober 2019 Hvis det er noen single bananer der, tar man en av dem, hvis ikke er det helt lov å knekke av en Anonymkode: b4c53...89a 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå