Gå til innhold

Hekle handlenett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har en oppskrift på handlenett som er lett å følge for en nybegynner?😊

Anonymkode: 495fb...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Antoinette skrev:

Søk opp arne carlos tote bag på YouTube. 

Tusen takk 😊 jeg så mer for meg en nettingveske😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hedy Lamarr skrev:

Ja den har jeg sett på!😄 jeg lurte bare på om den var litt stor/lang. Kanskje jeg skal prøve😊 vet du om noe alternativt garn jeg kan bruke? Noe av bomullsgarnet til Sandnes garn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja den har jeg sett på!😄 jeg lurte bare på om den var litt stor/lang. Kanskje jeg skal prøve😊 vet du om noe alternativt garn jeg kan bruke? Noe av bomullsgarnet til Sandnes garn? 

Alt garn som passer til heklenål 3,5 kan brukes, men det bør jo være et solid garn som tåler en del. Eventuelt kan du bruke et garn som passer til heklenål nummer 3, da blir jo nettet litt mindre.

Omgangene 7 - 16 hekles likt, så du kan sløyfe noen av de omgangene om du vil ha et litt mindre/kortere nett 😃

Endret av Hedy Lamarr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.10.2019 den 15.31, Hedy Lamarr skrev:

Alt garn som passer til heklenål 3,5 kan brukes, men det bør jo være et solid garn som tåler en del. Eventuelt kan du bruke et garn som passer til heklenål nummer 3, da blir jo nettet litt mindre.

Omgangene 7 - 16 hekles likt, så du kan sløyfe noen av de omgangene om du vil ha et litt mindre/kortere nett 😃

Kan jeg bruke mandarin medi?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg bruke mandarin medi?😊

Jeg kjenner ikke til det garnet, men ser det er et bomullsgarn som passer til heklenål 3,5, så vil tro det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror faktisk jeg prøver på det😄 det må jo bli perfekt😄 men jeg er så redd for å begynne siden jeg egentlig ikke kan hekle😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg tror faktisk jeg prøver på det😄 det må jo bli perfekt😄 men jeg er så redd for å begynne siden jeg egentlig ikke kan hekle😁

Jeg ser jo nå at det ligger en video lenger nede😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har gjort det og vet om det tar lang tid? 😁 jeg er litt utålmodig av meg😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let opp familien på biblioteket. Tror det var nummer 22/2019 der har de oppskrift på strikket handlenett som ser ut som om det er heklet. 

Anonymkode: b9b55...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg kan bruke safran i stedenfor?🙂 det er nok litt tynnere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...