Gå til innhold

Mascara hjelp. Lange vipper men får det ikke til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Lange vipper hvorfor mascara da tenker du. Jo fordi jeg vil ha et preg på øynene. Har prøvd å farge vippene men fargen går så fort ut. Jeg har prøvd utallige mascaraer, også de som koster 2-3hundre kroner. Men problemet er at jeg får så utrolig rare og stygge vipper. De blir så tydelig en og en vipper, og lange, og klumpete tjukke. Jeg vil ha perfekte vipper....

Anonymkode: 585f3...5e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler om teknikk, ikke mascaraen. 

Man må fjerne mascara fra børsten, særlig når den er ny. Jeg skraper kosten godt mot kanten. Hender jeg bruker en kleenex og tørker av om det er mye på børsten likevel. 

Så børster jeg vippene med en vippekost, for å sørge for at vippene er så separert som mulig. 

Man plasserer mascarabørsten helt nede ved vippekanten, og drar den sakte ut til enden av vippene mens man forsiktig beveger den litt frem og tilbake. Først ytterst, så innerst. Så samme på andre øyet. Deretter et lag til. Så baksiden av vippene uten at man tar på mer mascara før dette. 

Anonymkode: fdb59...f58

Skrevet

Jeg er 32 og har aldri tatt mascara på begge sider av vippene 🤣🤣🤣 Er det vanlig? 
hmmm.. føler jo at jeg drar koster frem og tilbake da. Men vippene blir bare helt forferdelige.

Anonymkode: 585f3...5e7

• Liker 1
Skrevet

Kan anbefale JanThomas sine mascara.

Skrevet

Anbefaler False Lash effekt fra Max Factor, den sorte orginale. Er lite produkt på kosten, den separerer vippene fint og er lett å bygge opp, drysser ikke, lager ikke mørk skygge under øynene, lett å fjerne.  Begynn ved roten og lag små sikk sakk bevegelser når du påfører. Ikke få for mye på tuppene på første strøk.  Påfør litt på baksiden av vippene på siste strøk, ha en ren vippekost/maskarabørste klar hvis vippene klumper seg, da kan du dra igjennom og separere.

Max Factor False Lash Effect Mascara Black

• Liker 1
Skrevet

Vippetang + vannfast mascara!!

Skrevet

kanskje du rett og slett har korte vipper

Anonymkode: de66c...9d7

Skrevet

Endelig ett bra tips😁:

Kjøp en boks med vaselin

Sitat

Sitat

Spoiler

1. Bruk en egen vippekost og påfør vaselin på vippene

2. Ta så på maskara 😍👍🎉 

❤Min egen hemmelige og beste oppfinnelse❤

kloever-vaseline-40gram-da.webp

Anonymkode: 52453...81e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig ett bra tips😁:

Kjøp en boks med vaselin

Vis skjult innhold

2. Ta så på maskara 😍👍🎉 

kloever-vaseline-40gram-da.webp 8 kB · 1 nedlasting

Hva skal vaselinen gjøre? 

Anonymkode: 6cfde...577

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig ett bra tips😁:

Kjøp en boks med vaselin

Vis skjult innhold

2. Ta så på maskara 😍👍🎉 

kloever-vaseline-40gram-da.webp 8 kB · 1 nedlasting

Vaselin på vippene før maskara?   Ser for meg at vippene klumper deg og at maskaraen legger seg under øynene etter 5 min. 

Skrevet
På 22.10.2019 den 21.30, SupaWoman skrev:

Vaselin på vippene før maskara?   Ser for meg at vippene klumper deg og at maskaraen legger seg under øynene etter 5 min. 

Ja, jeg er avhengig. Men jeg må bruke egen kost for å få det bra. Øyevippene blir lange og fine. Maskaraen legger seg perfekt og holder hele dagen og er veldig lett å fjerne igjen om kvelden. Det holder også vippene sunne. 

For mine vipper er det stor forkjell. Prøv selv noen ganger så kan du se om du opplever det samme som meg 😍

vaselin på en maskarakost var løsningen for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...