AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #1 Skrevet 19. oktober 2019 Hei! Nå er jeg så eitrende lei av dårlige maskiner for å trimme skjegg. Har kjøpt både dyre og billige, basert på kundeomtaler og "butikkekspertise". Som regel er kammene vonde, og jeg må barbere om og om igjen for å få det sånn høvelig jamt. Resultatet blir bare sånn halvveis. Jeg er på utkikk etter en skarp maskin som trimmer jamt og behagelig. For en mann som ønsker å vedlikeholde og opprettholde et skjegg på 0,5 - 1,0 cm. Skjegget er trykt og stritt. Kan dere komme med noen anbefaler? Hva bruker du, og hvor fornøyd er du? Anonymkode: 5db8c...275
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #2 Skrevet 19. oktober 2019 Ingen? Er det bare uføretrygd, uføre og sykdom som kan diskuteres på dette forumet? Anonymkode: 5db8c...275
Mons Skrevet 19. oktober 2019 #3 Skrevet 19. oktober 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen? Er det bare uføretrygd, uføre og sykdom som kan diskuteres på dette forumet? Anonymkode: 5db8c...275 Skjerp deg! Dette er et kvinneforum, og du er inne på et underforum som heter "Velvære, hudpleie og kosmetikk". (jeg så innlegget på hovedsiden...) Skal likevel hjelpe deg. Denne kjøpte jeg for et halvt år siden, og den er brukt et par ganger i uken. Jeg har selv relativt kraftig skjeggvekst og bruker en medfølgende kam innstilt på 3 mm. Fungerer perfekt! https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/barbermaskin-og-trimmer/MG771015/philips-series-7000-multitrimmer-mg7710-15 Prøvde den nettopp på køllehåret. Ja, det følger med masse utstyr. Brukte en 15mm kroppskam. Gjort på et blunk! Dette er også et tips til dere damer som vil stelle dotten i stedet for full shave.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #4 Skrevet 19. oktober 2019 14 minutter siden, Mons skrev: Skal likevel hjelpe deg. Denne kjøpte jeg for et halvt år siden, og den er brukt et par ganger i uken. Jeg har selv relativt kraftig skjeggvekst og bruker en medfølgende kam innstilt på 3 mm. Fungerer perfekt! https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/barbermaskin-og-trimmer/MG771015/philips-series-7000-multitrimmer-mg7710-15 Prøvde den nettopp på køllehåret. Ja, det følger med masse utstyr. Brukte en 15mm kroppskam. Gjort på et blunk! Dette er også et tips til dere damer som vil stelle dotten i stedet for full shave. Takk for anbefalingen. Skal se på den og vurdere den. Må finne ut om kammene har rett lengde for meg. Har aldri prøvd Phillips' maskiner, og tenker at det kanskje er en god maskin. Fikk også nettopp en tilbakemelding om at frisører kjøper mye Wahl-trimmere. Anonymkode: 5db8c...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå