Gå til innhold

Tips til flyttebyrå og rengjøringsfirmaer i Oslo

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest På flyttefot

Vi skal flytte snart og har tenkt å benyttes oss av et flyttebyrå til flyttingen og e vaskefirma til nedvasking av nåværende bolig. Er det noen som kan tipse oss om billige og bra firmaer til dette i Oslo er jeg veldig takknemlig. Det finnes jo så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dessverre ikke noen tips til et firmanavn, men vi tok en print fra Gule Sider og ringte èn etter èn og sa det samme til alle: at vi var ute etter den som ga oss best pris.

Og når vi hadde funnet den billigste booket vi dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte også de med best pris da vi skulle flytte fra Nordstrand, og vi var IKKE fornøyde med resultatet... Men heldigvis var huseier nesten halvblind (virket det som...) så han klagde ikke, og de som skulle flytte inn skulle uansett pusse opp litt så det gjorde ikke så mye.

Men så var det å huske navnet på de vi bruke da... *klø seg i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ii Persille

Jeg brukte West flyttebyrå og var fornøyd.

Jeg pakket selv så de skulle kun flytte tingene. De har en minstepris/minstetid som jeg tror var 3 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

West flyttebyrå kan anbefales. De er i utgangspunktet ikke de billigste på pris, men veldig effektive.

Når det kommer til vask, så vil jeg hvertfall ikke anbefale Miljø hygiene AS. De vasket ned min lille ettroms da jeg flyttet i høst, og det var rett og slett dårlig vasket. Sølemerker på karmene etter vindusvask, støv langs listene, ikke vasket dørkarmer og lysbrytere etc. De var veldig hyggelige og ga meg prisavslag da jeg klaget, men det hjalp ikke så mye da jeg kom til det jeg trodde var en ren leilighet en time før overtakelse og måtte løpe på Rimi og kjøpe vaskemidler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...