AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #1 Skrevet 19. oktober 2019 Jeg er på foreldreforumet også og har ikke vært medlem hverken her eller der så lenge, men må vurderer jeg å slette meg derfra og heller bare være her. Blir helt kvalm av oppførselen til voksne folk der og blir rett og slett skremt over at de faktisk er foreldre. Vært noen tråder der, spesielt nå i det siste, hvor medlemmene ønsker hverandre det verst tenkelige sol foreldre og med barna deres. De som har mistet blir ønsket at de fortsetter å miste hvis de f.eks. er uenige, de som har barn ønskes at barnevernet tar barna og at de aldri skulle vært mor osv osv. Er det noen her som har vært på det forumet tidligere men valgt å slette seg? Flere her som har reagert på det forumet? Anonymkode: b5225...7f1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #2 Skrevet 19. oktober 2019 Ja enig. Det er mye drittslenging der, om det er DIB du tenker på. Anonymkode: 13e3d...0ec
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #3 Skrevet 20. oktober 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja enig. Det er mye drittslenging der, om det er DIB du tenker på. Anonymkode: 13e3d...0ec Er ganske ny der så vet ikke helt hva DIB står for, men den heter foreldre & barn. DIB er sikkert gammelt ord for det. Er du der? Jeg er seriøst blitt sjokkskada av å være der. Synes det er helt skremmende å se foreldre sin oppførsel på nett over skjulte navn og anonymitet. I hvert fall med all fokuset på mobbing som er i dag. Anonymkode: b5225...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå