AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #1 Skrevet 19. oktober 2019 Siden klimaforandrigner er det ''Big talk'' den siste tida, hva er grunnen til at disse ofte er pro-innvandring? Sliter det ikke på miljøet enda mer dersom alle skal fly familien sin halve jorda rundt hit? jeg bare lurer på hvorfor det høres så motsigende ut. Fint om noen kan forklare det for meg, trenger det inn med teskje... eller kanskje jeg har mistforstått noe. Takk Anonymkode: ab258...f1a
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 19. oktober 2019 #2 Skrevet 19. oktober 2019 Dette lurte jeg også på for en stund siden, og sendte en mail til MDG og spurte. Fikk en laaaaaang mail tilbake, men skjønte ikke stort av svaret.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #3 Skrevet 19. oktober 2019 1 minutt siden, Sweet Ingrid skrev: Dette lurte jeg også på for en stund siden, og sendte en mail til MDG og spurte. Fikk en laaaaaang mail tilbake, men skjønte ikke stort av svaret. Hva skrev de? Ble nysgjerrig nå... Anonymkode: ab258...f1a
herzeleid Skrevet 19. oktober 2019 #4 Skrevet 19. oktober 2019 Jeg tror den er en av mange politiske inkonsekvenser som en i liten grad forholder seg til, på samme måte som at du på venstresiden finner de mest hardbarkede feministene, samtidig som disse er veldig forsiktige med å kritisere kvinnefiendtlig kultur i innvandrermiljøer. 1
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 19. oktober 2019 #5 Skrevet 19. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skrev de? Ble nysgjerrig nå... Anonymkode: ab258...f1a Tittet på det igjen nå, de svarte egentlig ikke. De svarte på hva de mente om hhv. klimapolitikk og innvandring....🙄 og at klimaendringer fører til flere flyktninger. Så enten hadde de ikke et svar eller så skjønte de ikke spørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #6 Skrevet 11. august 2021 Dette har jeg også lurt på. Noen som har noen gode svar? Virker som at klima trumfer alt, bortsett fra innvandring? Hva er den miljø-/klimamessig beste måten å løse flyktningekrisen på? Anonymkode: cf1a2...c55
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #7 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette har jeg også lurt på. Noen som har noen gode svar? Virker som at klima trumfer alt, bortsett fra innvandring? Hva er den miljø-/klimamessig beste måten å løse flyktningekrisen på? Anonymkode: cf1a2...c55 Ved å bruke så mye penger at Afrika kan dyrkes så kontinentet kan fø hele verden. Det er det mest fruktbare kontinentet på kloden og man vet det er fullt mulig. Anonymkode: 044fb...4b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå